DIY poszt

Helló mindenki!

Ma a blog első DIY posztját fogom megírni. Sokszor szerettem volna már ilyen posztot írni, de eddig még nem tudtam mit készítsek. Végül tegnap a nagy unalomban eszembe jutott, hogy kaptunk egy felsőt ami egy csöppet eláll és már régóta megakartuk csinálni, de csak dobáltuk jobbra balra. Tegnap viszont úgy döntöttem csak azért is megcsinálom.
Egy egyszerű nyakba akasztós felsőt alakítottam át. Nem kellett hozzá más, csak egy fehér cérna és olló. Meg persze az ötlet. Kikötöttem a felsőt és a két végét hátul levarrtam, nem kellett hozzá nagy erőfeszítés. Ami lelógott, azt természetesen levágtam. Végül hogy jobban mutasson, a levágott részel megkötöttem elől a felsőt. Szerintem így sokkal jobban mutat.
Mesy ma fel is próbálta, neki is annyira tetszik mint nekem és neki is jól áll. 
Szóval összességében nem rontottam el semmit. Ha nagyon merészek lennénk, még mini ruha is lehet ne, de nem vagyunk ilyenek, marad inkább felső.

Remélem nektek is tetszik a kis felső felújításom.
Puszi Detti :)

Megosztás:

2 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!