30 days beauty challenge - Parfüm kollekció

Halihó ányok!

Végre elérkeztünk a kihívás 15. napjához, vagyis a feléhez. Elsem hiszem hogy végre a felénél járunk. A mai téma a parfüm kollekció.
DETTI
Nekem nincs kollekcióm, ugyanis én egyszerre egy parfűmöt szoktam használni. De be fogom mutatni az összes parfümömet, amit megszerettem és amihez gyakran visszatértem.
Az első parfümöm azt hiszem, az Avonból a Scentini Plum Twist. Imádtam, sőt imádom a mainapig ezt a pafümöt. Éppen eléggé édeskés az illata, nekem pont megfelelő. Majdnem egy teljes évig ezt használtam folyamatosan. Annyi problémám volt vele hogy kicsi, ezért hamar elfogyott.

Ilyen indíttatással vettem a második parfümömet, a Pur Blanca parfümöt, megint az Avonból. Ez már nem nyerte el a tetszésemet annyira. Jó illata van, de nekem ez túl komoly, felnőttes. Nem igazán hozzám való.

Utána egy kis kölnit használtam az Avon Frosted Swirls - Winter bloom-ot. Ez egy nagyon pici kölni volt, de annyira tetszett az illata az újságban, hogy muszáj volt kipróbálnom. Nem csalódtam benne egyáltalán, csak annyi problémám volt vele hogy ez már tényleg nagyon kicsi volt. Csak 15 ml összesen, alig kezdtem el használni már el is fogyott. Aztán újból visszatértem a Scentinihez, megint jó sokáig azt használtam.

Jelenleg pedig a Cote d'Azur parfümök közül a Miss Kathyt hasznáom. Ennek kicsit citrusosabb, vrágosabb az illata. Nem igazán használtam még ilyet, de tetszik.

Ami pedig álmaim parfümje, az a Christina Aguilera by Christina Aguilera parfüm. Imádom az illatát. Amikor bemegyek egy drogériába, az az első, hogy ezt a parfümöt keresem. Nagyon szeretem az illatát, nincs még egy ilyen.


MESY
Az én kollekcióm se nevezhető kollekciónak, mert jelenleg csak három parfüm szerencsés gazdája vagyok. Próbáltam már nagyon sok félét, szinte nem is emlékszem mindegyikre. Évekig használtam az Avon Far away-ét. Nagyon erős, főszeres illata van. Viszont ha most megérzem valakin, akkor rosszul leszek tőle, a töménységétől. Ezután nagyon sokat próbáltam az Avonból és a drogériákból is.
Jelenleg ezt a három parfümöt birtoklom:

Az Outspoken by Fergie-t 2 éve vettem, akkor amikor megjelent. És még van belőle. Nagyon szeretem, ha elfogy, biztos, hogy újra meg fogom venni. Erőteljes, szenvedélyes illata van. Inkább ősszel és télen szoktam használni, és a bulikban.

Szintén Avon, nem régen behozott illat a Summer White Sunset. Mostanában ezt szoktam használni, tetszik az édeskés, nyárias illata. Nem biztos, hogy újra megveszem, de még bőven van belőle.

A harmadik parfümöt a picipáromtól kaptam 2 éve születésnapomra. Nagyon szerettem volna egy pumpás parfümöt, sokat nézegettem a kimérős parfümös pultoknál. Így a kívánságom beteljesült, amikor megláttam az ajándékom. A Gucci Guilty higított változata van az üvegben. Sokaknak rossz véleménye van a kimérős parfümökről, én is szkeptikus voltam a tartósságát illetően, de pozitívan csalódtam. Egész nap kitart az illata, egy kevés is elég belőle. Biztosan újra fogom töltetni, ha kifogy.
Az eredeti
Van még egy illat, amit nagyon szeretek és most nincs éppen, az Avon (mily meglepő!) Percieve Dew-ja. A sima Percieve-t nem szeretem, de ez valami csodás. Annyira tavaszillatú, csak szeretni lehet.

Ezek lennének a kedvenc parfümjeink és amiket használuk.
Ti milyen parfümöt használtok?
puszi, Mesy és Detti :)

Megosztás:

3 megjegyzés

  1. Dettinek: A Kathy az én választásom és érdemem! Köszönöm, köszönöm *-* Arról a pici kölniről emg mért nem tudok? Nem mutattad? Na szégyelld magad! :D

    Mesinek: Perceive Dew! :D Szoktam használni mostanában... először annyira citrusos volt, hogy nem szerettem de ha kifújom hamar virágossá válik. :) Az Outspokent éreztem már és nagyon utáltam... Bocsi :$ Egyik barátnőm sokáig használta. A Summer White Sunsetből van testerem, sárgadinnyésnek hat, finom. :D

    VálaszTörlés
  2. Na ugye, hogy jó a Percieve Dew? Nekem első illatra szerelem volt! :) Az Outspoken teljesen megosztja az embereket, van aki imádja és van aki utálja, nekem a kedvencem.:) Az SWS pedig tipikus nyári illat.

    VálaszTörlés
  3. Tudom, de nem foglak minden bejegyzésben megemlíteni :D
    Hát mert nem volt eszembe megmutatni XD Nagyon szégyellem :D

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!