SZEMÉLYES° XMAS Challenge - 3. És akkor kiderült, hogy nincs Jézuska és Mikulás...

Halihó lányok!


A mai témánk az MBBK Tagen belül a nagy titok felfedezése lesz. Kiben mikor tudatosult először, hogy nincs Jézuska vagy éppen Mikulás? A mai posztban erre kaptok választ.


Detti

Nálunk inkább a "Jön a Jézuska" kifejezést használták Anyáék, amikor kicsik voltunk, amit én nem is tudok igazán meghatározni, hogy mikor hittem el és mikor nem. Mindig is sejtettem, hogy valami susmus van a dologban. Kíváncsi természetem volt, meg igazából mindannyiunknak és hamar rá is jöttünk, hogy Anya az a nagy Jézuska, aki pont hozzánk hozza az ajándékot.


Maga az, hogy Jézuska, vagyis egy pici baba hozza nekem a hatalmas ajándékokat, elég nehéz volt elhinni. Ezért is kezdtem szerintem olyan korán kíváncsiskodni is. A Mikulás már más tészta, hiszen neki van igazságalapja is, csak nem olyan különleges, csodálatos és varázslattal teli, mint amit a közhiedelemben elterjesztettek. Biztos jobban örültem volna neki, hogy ha hozzám az öreg Mikulás jön, mint a pici Jézuska, de hát nálunk nem ilyenek a hagyományok.
Szóval elég korán rájöttem a turpisságra, anyáék nem sokáig tudták titkolni, de attól még minden évben ugyan úgy kivártam azt a híres érkezését. :)

Mesy

Hogy mikor tudtam meg, hogy nincs Mikulás és Jézuska? Két szóban: Lövésem sincs!
Egyáltalán nem emlékszem rá. Nem volt "kiderült a csúf igazság-hiszti", nem volt "mindenki hazudott-hiszti" sem. Valószínűleg szépen fokozatosan fogtam fel, ahogy egyre idősebb lettem. Viszont úgy gondolom, hogy a gyerekeknek szükségük van ezekre a mesékre, az izgalomra és a meglepetésre. Kell a varázs és a fantázia. Az én gyerekemhez is jön majd a Mikulás vagy épp a húsvéti nyuszi, aki elrejti a tojásokat. 



Mesy és Detti

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!