SZEMÉLYES° XMAS Challenge - 1. Karácsonyi filmek

Halihó lányok!


Jelentkeztünk a MBBK csoport karácsonyi "játékára", vagyis a  karácsonyi TAG-re. A lényege, hogy minden nap lesz egy poszt egészen Szentestéig, ami valami karácsonyhoz kapcsolódó témát boncolgat. Vágjunk is bele!

Mesy
Ha karácsony és filmek, akkor az első, ami eszembe jut a Bridget Jones naplója. Szigorúan az első rész, természetesen. Tudom, hogy nem kifejezetten karácsonyi történet, de valahogy az ünnep szerves része az egész sztorinak. (A könyvet nem olvastam, abban nem tudom, hogy így van e) Mindig megnézem karácsony környékén, van amikor kétszer is, ha adják a TV-ben (ez az az időszak, amikor értelmes filmeket is sugároznak, egyébként nem nézek tévét) 

A new book has emerged with advice for the Bridget Jones's of the Victorian era

Ami már sokkal inkább ünnephez köthető, az a Grincs. Nekem ez a film a karácsony maga. Édes és szomorú, tele van szeretettel és a kicsi Grincs annyira cuki!

grinch-dog1-e1293077061236_large.jpg

Ezen kívül még egy film van, ami már gyerekorom óta összefonódott a karácsonnyal. Ez pedig a Végtelen történet. Csupa kaland és fantázia(hehe, szóvicc). Biztosan nincs olyan ember, aki ne ismerné Atreju, Bastian és Fantázia hercegnőjének történetét. Ha mégis(ejnye), akkor tessék megnézni!


Detti
Imádom a karácsonyt, de tényleg a kedvenc ünnepem. Mát november közepén elkezdtem karácsonyi lázban égni, csak arra gondoltam kinek mit vegyek, sőt már van akinek meg is vettem. Folyamatosan a díszeket és a csomagolás tippeket nézegetem és most már a filmeket is elkezdtem nézegetni. Karácsonykor szinte minden vele kapcsolatos mesét és fimet megnézek, mert nagyon magával tud ragadni a hangulat. Ettől csak még jobban várom az ünnepeket, főleg most, hogy mind együtt leszünk. De térjünk is vissza gyorsan a filmekre.
Elsőnek talán a Télapu jutott eszembe. Minden részét szeretem, de persze az első az igazi, annak tetszik legjobban a története.

Szeretek romantikus filmeket is nézni karácsonykos, így nem maradhatott ki a felsorolásból az Igazából szerelem sem, amikor minden csoda valóra válik, mindenki rátalál a szerelmére és minden a boldogságról szól. Tudom csöpögős és nem valósághű, de  karácsonykor lehet álmodozni nem? :)


Végül de nem utolsósorban két animációs filmet választottam, amik közül egyszerűen nem tudtam választani, mind a kettőt ugyan annyira szeretem. Tökéletesen illenek számomra az igazi karácsonyhoz. Ezek pedig a Polar Expressz és a Karácsonyi Ének.


Reméljük tetszett a bejegyzés. :)


Ti milyen filmet néztek meg karácsonykor?




Mesy és Detti

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!