SZEMÉLYES° Xmas Challenge - 6-7. Karácsonyi könyv + fotók korábbi karácsonyokról

Halihó lányok!


A 6.napunk kimaradt, így most pótoljuk és két témát boncolgatunk egyszerre. A könyvekről külön írunk, a fotókról viszont közösen.

Mesy
A gyerekkönyveket leszámítva még nem olvastam karácsonyi könyvet. DUM DUM DUUM! Így van, viszont szeretnék!
Már egy ideje a kívánságlistámon csücsül Dickens Karácsonyi éneke, de valahogy még nem sikerült eddig hozzájutnom. Más híres, hírhedt karácsonyi könyvet nem is ismerek. Ennyit az informáltságomról (szánom-bánom bűnöm)

Detti
Én se olvastam gyerekkönyveken kívül karácsonyi könyveket, valahogy soha nem volt eszembe, hogy karácsonyi témájú könyvet olvassak. Persze a Karácsonyi ének nekem is megvan, hogy el kellene olvasni, hiszen a filmek is csodásak, de nekem mindig is a filmek, mesék voltak aktuálisak ilyenkor.


Nálunk nem igazán volt divat fotózni minden karácsonykor, ráadásul renget fényképünk tönkrement vagy eltűnt, esetleg a film fényt kapott. (tudjátok, régen még nem volt digitális gép) Éppen ezért csak újabb fotóink vannak. Ezekből osztunk meg veletek néhányat most, random módon válogatva instagramról és a gépről.

2011-ben mindketten betegen 
2011-ben 
Jó, ha az ember lányának van egy hülye öccse is
kicsi fácska 2013-ban
Detti féle "csináljunk hülyét a macskából karácsonykor" kép 1.verzió
Detti féle "csináljunk hülyét a macskából karácsonykor" kép 2.verzió

Köszönjük, hogy végigolvastátok!

Mesy és Detti


Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!