SZEMÉLYES° 30 napos kihívás - I.rész

Halihó lányok!

smile
innen
Ildi posztján felbuzdulva mi is úgy döntöttünk,hogy kitöltjük ezt aTAG-et, bár dupla válaszokkal a 30 nagyon sok lett volna, így háromba szedtük. Karácsonyig minden héten kaptok belőlünk egy újabb szeletet.



1. Írj a jelenlegi kapcsolatodról, vagy ha szingli vagy, a szingliségről.
Mesy: Lassan másfél éve vagyunk házasok Norbival és januárban lesz 6 éve, hogy együtt vagyunk. Boldogok vagyunk és szeretjük egymást. Hihetetlen, hogy milyen gyorsan repül az idő. De erről írtam már korábban egy posztot. 
Mindenki kérdezi, hogy mikor lesz már gyerekünk, miért nincs még. Köszönjük szépen, jól megvagyunk ketten, szeretnénk végre egy közös otthont és szeretnénk utazgatni, mielőtt még olyan komoly lépésre szánnánk el magunkat, mint a gyerekvállalás. Az életünket amúgy sem itt, Magyarországon tervezzük leélni.

Detti: Nekünk Gergővel októberben volt a 2 éves évfordulónk. Nálunk is minden rendben, boldogok vagyunk és szerencsére minden kezd a helyére rázódni. Jelenleg a kapcsolatunkban ott tartunk, hogy már egy jó ideje együtt élünk. :) Szerintem mi más komolyabb lépéstől még messze állunk hiszen fiatalok vagyunk, a kapcsolatunk is fiatal még hozzá, de a jövő bármit hozhat. Addig is boldogan élünk és tervezgetjük a jövőnket.

2. Hol szeretnél tartani 10 év múlva?
Mesy: Külföldön szeretnék élni, olyan munkát végezni, amit szeretek és örömömet lelem benne. Már lenne gyerekünk is, legalább egy és talán már a saját kuckónkban élnénk. Jobb esetben a hobbim az életem szerves részévé válik addigra.

Detti: 10 év múlva már régen olyan munkát szeretnék végezni, amit szeretek. Nem szeretnék azon aggódni, hogy éppen hol kell laknom, és ha úgy hozza a sors legalább jegyes szeretnék lenni és olyan dolgokkal foglalkozni hobbi szinten, amik iránt érdeklődöm.

3. A drogról és alkoholról alkotott nézeteid.
Mesy: A drogot elítélem, a függőket nem tudom sajnálni. A fű már más tészta, az szerintem nem káros, bizonyos  betegek esetében orvos írja fel és maximum csak jó kedve lehet tőle az embernek. Még nem próbáltam, de lehet ha egyszer eljutok Hollandiába én is kipróbálom a híres sütit.
Az alkohollal vegyes a viszonyom. Amikor úgy adódik, ünnepek vagy buli alkalmával szoktam inni, esetleg néha megkívánok egy-egy sört vagy cidert, de túlzásokba nem esek. Persze tinikoromban ez nem egészen így volt. Viszont a túlzott alkoholfogyasztást már én sem nézem jó szemmel. A függőség kemény, leszokni pedig sokkal nehezebb, mint rászokni.


Detti: Én is elítélem a drogot, de én a fűvel se vagyok barátságba. Nem tudok sajnálni senkit, aki ezekre rászokik, csakis elítélni tudom. Az alkohol számomra egy két pohárból áll, ha éppen valamit ünneplünk, vagy éppen a barátokkal találkozunk egy húzós hét után. De nem értek egyet a rendszerességgel, semmilyen ok nincs rá, hogy az ember minden nap igyon, hiszen nem így kell megoldani a problémákat.

4. A vallásról alkotott nézeteid.
Mesy: Vallás... hmmm. Hivatalosan és római katolikus vagyok. Ám nem gyakorlom ezt a vallást és templomba is inkább csak azért járok, hogy megnézzem a szerkezetét és a díszítettségét. Teljesen felesleges lenne köntörfalaznom: nem hiszek Istenben. Ezen általában kiakadnak az emberek és megpróbálnak megtéríteni. Teljesen hiábavaló. Egyrészt ezért is nem volt egyébként templomi esküvőnk.
Én a zent és a buddhizmust követem(vagyis még tanulom). Sok év után megtaláltam azt, amivel azonosulni tudok és nem akar rám tukmálni olyasmit, amit nem akarok. Persze semmi gondom sincs a keresztény, iszlám, hindu vagy bármely más vallás követőivel. Mindenki abban hisz, amiben akar. Hisz ki vagyok én, hogy megmondjam, mit csináljon más ember? A vallásnak, a hitnek, a meggyőződésnek belülről kell fakadnia és nem külső nyomás hatására, fogcsikorgatva végigszenvedni vele az életet egy skatulyában, amit nem is akarunk.

Detti: Hivatalosan én is római katolikus vagyok, vagyis én csak meglettem keresztelve, de semmi mást nem csináltam ami a temlomi esküvőhöz kellene. Igazából én nem vagyok vallásos, egész kicsi korom óta távol állt tőlem, soha nem ezzel az egész vallás dologgal kapcsolatban elvárásaim. Nem igazán találtam még meg a hozzám illő vallást, nézeteket. A buddhizmussal kapcsolatban nekem is csak pozitív gondolataim vannak, azzal tudok a legjobban azonosulni, de igazából én nem is szeretném még megtalálni semmit, nem érzem hiányát így nem is kutatom a számomra legmegfelelőbbet.

5. Ha volt olyan idő, amikor véget akartál vetni az életednek, akkor nosza, őszintén írj róla.
Mesy: Van olyan ember,aki megosztja ezt ország-világgal? Szerintem nincs és ez a téma már annyira intim, hogy nem tartozik senkire.

Detti: Ehhez szerintem sincs senkinek semmi köze, ha volt volt, ha nem nem.

6. Írj 30 érdekes tényt magadról.
Mesy: Ez kicsit sok, nem? Mindegy, megpróbálom, aztán lesz amennyi lesz.
- Kisállatmániás vagyok. Nekem minden picike állatka cuki, legyen az egér vagy elefánt(rovarok kizárva, természetesen)
Dante baba - ma már sokkal nagyobb és nehezebb
- Még mindig erős arachnofóbiám van, de Norbi nyomására igyekszem legyőzni azt.
- Ha megkívánom, képes vagyok télen fagyit, nyáron pedig mézeskalácsot enni.
- Sokkal több fiú barátom van, mint lány. Mindig is inkább fiúpárti voltam. Ám volt egy időszak, amikor egészen sok barátnőm volt, de persze a vége "örihari" lett, mert kiderült, hogy érdekes dolgokat pletykáltak a hátam mögött, 
- Allergiás vagyok a kutya-és macskaszőrre, de nem igazán érdekel, ugyanis nem tudnék az állatkáim nélkül élni. 
- Évekig terveztem, hogy megműttetem a szemem, de már letettem róla. Szemüveg nélkül fura lennék. De a kontaktlencsével újra megpróbálkozom.
- Az egyik ujjamról nem lehet ujjlenyomatot venni, mert amikor leforráztam magam kicsi koromban, akkor megégett és "elmosódtak" a vonalkák.
- Van egy szép nagy sebhely az alkaromon, de alig veszik észre az emberek. 
- Balkezes vagyok, de jobb kézzel eszem és használom az egeret.
- Villával eszem a főzeléket, mert az iskolában így tanultam.
- Bizonyos ételeket képtelen vagyok megenni. Ilyen a köröm, kocsonya, pacal, bármelyik állat nemi szervéből készült pörkölt, disznósajt és még van néhány, de csakennyi jutott eszembe.
- A diós sütiben mindig én találom meg azt az egy darabka héjat, ami beleesett. 
- Elég nagy gamer geek vagyok. Egyébként tök frusztráló, hogy a barátnőim számára a számítógépes játék kimerül a Marioban.
- Gyakran jobban kedvelem a gonosz karaktereket, mint a főhőst vagy a jókat. Ilyen például Sub-Zero, Hidan, Kakuzu (és az egész Akatsuki), Bane, Joker és még sorolhatnám.
- Egyformán imádom a Marvelt és a DC-t. Nem tudok választani közülük.
- Még nincs egyetlen tetoválásom sem, de már legalább ötöt megterveztem. Például tervbe van véve, hogy az egyik bokámra kerül egy baby Etrigan a másikra pedig egy Venom.


- Imádon Jason Mewes-t. Nem egy színészóriás, de annyira kikapcsoló az ő filmjeit nézni.
- Apától a családban egyedül én örököltem a sci-fi imádatot. Ráadásul Norbi egyáltalán nem szereti(a Star Wars persze más eset) így mindig egyedül nézek ilyen filmeket.
- Teljesen más vagyok, mint amit első blikkre gondolnak rólam az emberek. Nagyon sok dolgot nem néznek ki belőlem.
- Szeretem a fegyvereket. Van egyfajta vonzóerejük. Persze ez nem egyenlő azzal, hogy agresszív gyilkos típus lennék.
- Kritikus vagyok. Norbi mindig mondja, hogy egyszer meg fognak verni. De most komolyan, egy csinos szövetkabáthoz, csinos táskához és csizmához miért vesz fel valaki melegítőnadrágot?????
- Egyre jobban tetszik a Nova, mint név, szóval gyanús, hogy a lányom második neve ez lesz majd.
- Nem vagyok hajlandó Coelho-t olvasni. Annyira hipszter és annyira felkapott, hogy már a könyökömön jön ki.
- Jobban szeretek férfiakt rajzolni, mint nőket. Nagyobb kihívás, nagyobb élvezet.
- Rosszul vagyok a yuritól, de a yaoit szeretem. 
- Erősen gyanús, hogy egy napra ellátogatok a Szigetre jövőre, ugyanis jön Bring me the Horizon. Yeah!!!!!
- Szeretnék egyszer megsimogatni egy medvét. Szarvast mindig simogatok, ha a Vadasparkba megyünk, de medve már kicsit komplikáltabb lenne. 
- Megalapozatlan félelmeim vannak a cápákkal kapcsolatban. Mindenről a film tehet.
- Elítélem a sporthorgászatot, sportvadászatot. Az állatkínzás fogalmát teljes mértékben kimerítik.
- Elfelejtettem, hogy ide mit akartam írni....

Detti:
- Régen jártam rajzszakkörre és kiállították az egyik tájképemet is,
- Nem szeretek kertészkedni, szerintem túl sok vele a macera,
- Allergiás vagyok az állatszőrre, de akkor is van egy cukorka kiscicám,


- Kiskoromban betörték az orromat egy fadarabbal és azóta orrsövény ferdülésem van,
- Nincs kitartásom, minden nap meggondolom magam, hogy mostantól éppen ezt fogom olvasni, sorozatot fogok nézni, sportolok, de valahogy másnapra meggondolom magam,
- Vérszegény és vashiányos vagyok,
- Mesy szerettette meg velem a doramakat,
- Annyira félek a bogaraktól, hogy egyszer egy százlábú láttán elsírtam magam,
- Imádok számítógépes játékokkal játszani,
- Van egy tetoválásom és még tervben van még egy,
- Egyik bakancslistás helyem a Bali szigetek,
- Nem szeretek napozni (melegem van, izzadok, unatkozom és még lassan is barnulok..)
- Túrós csuszát cukorral eszem, mert alsóban úgy kaptuk,
- Az egyetlen fétisem a sűrű, sötét borosta,
- Nem emlékszem a Terminátor filmekre, szerintem nem is láttam őket,
- Nem tudok szelektálni, minden megakarok tartani, valamire jó lesz alapon,
- Amennyire régen utáltam olvasni, most annyira szeretek,
- Jurassic Park legijesztőbb jelenete és legijesztőbb dínója kiskoromban:

- Szeretnék egyszer Paintballozni
- Elmentünk a Pánikszoba szabadulós játékba (Fűrész) és imádtuk :D
- Kedvenc filmem, könyvem mindenem, a Felhőatlasz,
- Nincsenek rólam gyerekkori fotók, mind rossz lett vagy fényt kapott
- Nincs nyelvérzékem, egyszerűen nem tudok megtanulni idegen nyelveken,
- Nem szeretem a cigarettát, nagyon ellene vagyok (egészségtelen és még büdös is, semmi haszna),
- Még soha nem rúgtam be és így még másnapos se voltam soha,
- Szeretek nyáron a vizes fűbe mezítláb sétálni ,
- Kiskoromban minden fiú Barbi babámnak letörtem a fejét,
- Szeretem ha a férfiak elegánsan öltöznek fel,
- Egyszer megszeretnék tanulni lovagolni,
- Csak 14 éves korom körül lett kilövetve a fülem,

7. Írj a csillagjegyedről, és arról, szerinted mi jellemző a személyiségedre.
Mesy: Nyilas vagyok rák aszcendenssel. Ennyi biztos, a sokféle leírás közül van ami igaz, van ami nem. Erős akaratú, szabad szellemű vagyok és őszintén megmondom a véleményem. Ennyi stimmel kb, a többi csak duma, hogy mindenkire igaz legyen. Viszont nem hiszek benne, unaloműzőként szoktam néha elolvasni.

Detti: Vízöntő vagyok, bika aszcendenssel. Szerintem alapvetően jellemzőek rám a általános tulajdonságok, amiket a vízöntőhöz írnak. Barátságos vagyok, akaratos és határozott a személyiségem, mindig a magam igazát akarom elérni. Alapvetően érzékeny, nyílt és őszinte a vízöntő, ez is igaz rám. Barátnőm néha felolvassa nekem a napi horoszkópot, jót nevetek rajta és körülbelül ennyibe is maradunk, nem szoktam vele foglalkozni.

8. Elevenítsd fel a pillanatot, mikor a legelégedettebb voltál életedben.
Mesy: Nem tudom. Legyen a főiskolás éveim egyike, amikor épp FŐHE volt, és hatalmasat buliztunk a srácokkal, tomboltunk a koncerteken, bográcsoltunk és rengeteget nevettünk és hülyéskedtünk. Nem volt semmi gondunk, maximum a másnapi kora reggeli előadás. Régi szép idők.

Detti: Amikor nyáron elkezdtem dolgozni egy nagy cégnél. Azt hiszem akkor voltam a legelégedettebb, hiszen azt éreztem, hogy volt értelme erre a pályára menni, megtapasztalhattam, hogy valóban hozzám illik ez a munka és szeretek majd ezzel foglalkozni.

9. Mit szeretnél, milyen legyen a jövőd?
Mesy: Boldog, aktív, szeretetteljes és olyan, amilyet elképzeltem magamnak. 
Detti: Boldog, harmonikus, kicsit nyugodtabb és telis-tele legyen szeretettel.

10. Elevenítsd fel életed első szerelmét, és az első csókot.
Mesy: Életem első szerelme még óvodában történt. Sőt, még férjhez is mentem az oviban. Egyébként a sráccal azóta is nagyon jóban vagyunk és gyakran poénkodunk az ovis évekkel. 
Az első csókom említésre sem méltó.

Detti: Nem emlékszem az első szerelmemre, valószínűleg kiskoromban volt én akkor mindenkibe szerelmes voltam. Az első csók pedig nem volt valami nagy szám.


Köszönjük, hogy végig olvastátok. Jövőhéten jövünk a következő résszel.

Mesy és Detti

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!