SZEMÉLYES° Xmas Challenge - 4.A valaha kapott legjobb ajándék

Halihó lányok!


A mai feladat látszólag könnyű, vagy mégsem? Ha kíváncsiak vagytok a mi legjobb ajándékunkra, akkor olvassatok tovább.

Mesy
Nagyon nehéz kérdés. Már csak azért is, mert én szinte mindennek tudok örülni. Éppen ezért nem tudok egyet mondani. Nagyon boldog voltam, amikor pár éve megkaptam karácsonyra azt az aranyszínű lakkot, amelyiket annyira szerettem volna. Vagy, hogy tavaly öcsémtől egy gyönyörűis táskát kaptam ajándékba. Örültem annak a pihe-puha köntösnek is,amit Norbitól kaptam. És még rengeteg dolgot tudnék sorolni, így valószínűleg ezt a feladatot elbuktam. Nincs "valaha kapott legjobb", helyette van a "szeretetből adott összes".

Egy ajándék éppen annyit ér, amennyi szeretettel kiválasztották. /Thyde Monnier/

Detti

Én se tudnék egy valaha kapott legjobb ajándékot mondani. Anyáéktól mindig is a számunkra legjobb ajándékokat kaptuk legyen az egyéni vagy közös. Mindig tudtam neki örülni, bármit is kaptam. Nagyon örültem a két éve Tomitól kapott könyvnek (Csontváros) vagy tavaly kapott ékszereknek, vagy tavaly a Mesitől kapott második résznek (Hamuváros). Nagyon örültem tavaly a Páromtól kapott Christina Aguilera parfümnek is, hiszen az volt az egyik kívánságlistás parfümöm. Sok kedvenc ajándékom van még, milliót feltudnék sorolni. Kíváncsi leszek az idei ajándékokra is, de szerintem lesz még mivel meglepniük. :)

Ezek lettek volna a mi kiemelt karácsonyi ajándékaink.


Nektek mi a valaha kapott legjobb?

Mesy és Detti

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!