Blogkarácsony 2015 - Detti

Halihó lányok!

Ma egy igazán különleges bejegyzést hoztam nektek, ugyanis megmutatom nektek milyen szuper ajándékot kaptam a 2015-ös Blogkarácsony alkalmával.

Itt ugye nem arról volt szó, mint a VKP! karácsonynál, mert itt előre megtudta mindenki, hogy ki kitől kap és kinek ad ajándékot. Szerintem ez semmit nem vesz el az izgalomból, én ugyanúgy vártam a mai napot is mint a VKP!-s poszt napját. :) Én Ninát ajándékoztam meg az Ambivalentina blog íróját, engem pedig Judit a Lakkalandok blog írója.
Irtó cuki csomagolásban érkezett az ajándékom, tele volt karácsonyi bélyegekkel és egy cuki kis rénszarvasos matrica is volt a szélén.



A csomagomba kukkantva nagyon nagyon sok mindent kaptam miért nagyon hálás vagyok, nem gondoltam, hogy ennyi mindent fogok kapni. Az első amit észrevettem, az egy nagyon aranyos szarvasos karácsonyfadísz volt, szeretem az ilyen díszeket, nagyon tetszik olyan kis cuki. Kaptam még ezenkívül finom édességeket is, amin azért nevettem egy kicsit, mert Anyától és az egyik barátnőmtől is kaptam egy-egy karácsonyi csomagot, ami telistele volt édességgel és most is kaptam. Úgyhogy nem is tudom mikorra fog ez a temérdek édesség elfogyni, de rajtam nem múlik. :D 
Na szóval édességként kaptam egy Heidi Csoki kandírozott narancshéjjal, fahéjjal és kekszdarabokkal, ilyet még nem ettem úgyhogy nagyon kíváncsi vagyok rá, tetszik az ízesítése. Nagy gumicukor fan vagy, úgyhogy nagyon örültem a Haribo gumicukor-nak is, ráadásul ez egy téli mix. Voltak még Verbena cukorkák is, aminek örülök, mert most épp betegeskedem úgyhogy jól jön a gyógynövényes cukorka a torkomnak. 
Természetesen a csomagban szerepelt egy karácsonyi jókívánságos levélke is, ez teszi szerintem még személyesebbé az egész ajándékozást, hiába nem ismerjük egymást.
Az egyik nagy kedvenc a csomagban az egy Rival de Loop Young Spirit of India lakk - holi spirit árnyalat, aminek csodálatos színe van, nagggyon szép!! Nagyon örülök neki, szeretem a körömlakkokat és nagyon tetszik ez a csillogó szín, így karácsony környékén amúgy is az ilyeneket szeretem. Kaptam még egy Balea Frozen Breeze tusfürdőt ibolya és málna illattal, aminek iszonyatosan fincsi illata van, biztos elfogom használni. Szeretem ezeket a gyümölcsös illatokat, teli találat volt Judit. :)


Kaptam egy Chai latte port, aminek azért örülök nagyon, mert Mesy szerint isteni finom ezért én is kiszerettem volna már próbálni. Valamelyik este ki kell majd próbálnom! Kaptam még egy nagyon finom illatú illatgyertyát, szeretek gyertyát gyújtani fürdőzés közben szupi lesz ezt is megfogom gyújtani, aztán volt még egy nagyon cuki, nagyon pici macidísz is. Irtó aranyos, kiteszem a polcra ott fog díszelegni a kis cukiság. :) Volt még a csomagban két féle Pickwick tea is szilvás és gyömbéres ízben. Mint már említettem betegeskedem, így a gyömbéres teát most fogom meginni, ez is jót tesz a torkomnak. Mintha tudtad volna Judit, hogy kelleni fog :D
És végül még egy narancscikk alakú lehúzós hibajavító is volt benne, ez nagyon ötletes, először azt se tudtam mi az. Szeretem az írószereket és a kinézete is kreatív.

Nagyon szuper volt az idei blog karácsony is, ugyanúgy mint a tavalyi. Szerintem jövőre is jelentkezni fogok, szeretem ezeket a kezdeményezéseket. :)
Remélem tetszett a bejegyzés. Olvassátok el, hogy mit kaptak a többiek:


Detti

Megosztás:

6 megjegyzés

  1. Hű, mennyi finomság! *.* Az a tusfürdő nálam függőséget okozott, ha a fürdőben járok, mindig megszaglászom, pedig már vagy 2 hónapja használom. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen nekem is nagyon megtetszett az illata, valami fantasztikus!

      Törlés
  2. Azt a málnáját! :D Tudakold meg hol lehet szerezni olyan chai latte-s port, mert ezer éve meg akarom kóstolni *.* A rénszarvasos dísz nagyon cukor, a lakk pedig csodásan szép. Köszönöm, hogy részt vettél! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is sokat keresgettem de nem jöttem rá hol lehet kapni :D

      Törlés
  3. Örülök neki, hogy tetszenek az ajándékok, jó volt olvasni a bejegyzést. :3

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!