SZEMÉLYES° Xmas Challenge - 10. Az ajándékbontás szeánsza nálunk

Halihó lányok!


A mai téma ismét az ajándékokról szól, de most azt boncolgatjuk, hogy nálunk milyen egy karácsonyi ajándékbontás.
Detti

Nálunk szerintem elég fontos szerepe van az ajándékbontásnak, én legalábbis mindig azt vártam a legjobban. Dühös voltam és duzzogtam, ha egy órával is kitoltuk a karácsonyi vacsit, mert akkor egy órával később jött a bontogatás ideje. Mindig volt valamilyen sorrend, vagy kor szerint egyessével kibontotta mindenki a sajátját, vagy tavaly például ajándékról ajándékra haladtunk pl én bontottam valamit és utánam az jött akinek éppen én vettem valamit. Nálunk ez nagyon személyes, mindig közösen örülünk egymás boldogságának.

Mesy
Ugyanazt tudnám elmondani, mint Detti, így nem ismétlek. Viszont az itthoni ajándékozás után Norbi és én még felkerekedünk és elsétálunk az ő családjához is. Általában ez már este, bőven vacsoraidő után van, de még így is szoktunk néhány falatot enni ott is. 
Náluk nincs ilyen központi szerepe az ajándékbontásnak, mindenki egyszerre kapja meg és bontja ki a meglepetését. Nem olyan bensőséges, mint a miénk, otthon.  

Nálatok hogy zajlik az ajándékozás/bontás?

Mesy és Detti

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!