SZEMÉLYES° Xmas Challenge - 5. Karácsonyi dal

Halihó lányok!


A mai feladat az általunk kedvelt karácsonyi dalok összeválogatása lesz. Nagyon izgi téma, mi karácsonykor mindig hallgatunk készülődés közben karácsonyi dalokat, úgyhogy lesz miből válogatnunk nektek.
Detti

Nehéz összeválogatni egy két jobban kedvelt karácsonyi dalt, mert én szinte minden klasszikus és slágerlistás dallal át tudok szellemülni, ami a karácsonyról szól. De azért próbáltam egy kettőt mégis kiemelni.


Mariah Carey - All I want for Christmas is You
Wham! - Last Christmas
Dean Martin - Let it Snow!
Band Aid II -Do They know It's Christmas 
Csondor Kata - Add tovább

Ezek azok a dalok, amiket én minden évben meghallgatok a karácsonyi készülődés alatt. Nekem teljesen karácsonyi hangulatom lesz tőle. :)

Mesy

Én a hétköznapi, szokványos karácsonyi dalok mellett mindig keresek valami különlegeset vagy furcsát, esetleg aranyosat. Ezekből választottam néhányat most.

Gackt - December love
Imádom a hangját és az összes zenéjét. Nem az a tipikus karácsonyi zene, de szerintem igazán gyönyörű.


Hamasaki Ayumi & Gackt - Itsuka no Merry Christmas
Ismét Gackt, de szerintem Ayuminak gyönyörű hangja van. Igaz, elég régi már, de nekem nagy kedvencem.


Jingle Bells japánul
Annyira cuki és fülbemászó, hogy egyszerűen csak imádni lehet.


Merry Christmas japánul
Szintén nagyon aranyos és fülbemászó.


Ezek lennének a mi kedvenceink.

Ti mit hallgattok karácsonykor?

Mesy és Detti

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!