SZEMÉLYES° Xmas Challenge - 8.-9. Akit könnyű megajándékozni és akit nehéz / Csomagolópapír vs. ajándétáska

Halihó lányok!



Sajnos tegnap ismét nem volt időnk összehozni a témát, így ma ismét kettőt hozunk el nektek egyszerre. A mai két téma az ajándékozás és a csomagolás is.

Akit könnyű megajándékozni és akit nagyon nehéz

Detti
Nekem Mesyt a legkönnyebb megajándékozni, mindig tudom mi az ami tetszeni fog neki, hiszen sok mindenben hasonlítunk. Viszont azt is megtanultam már, mi az amiben nem egyezünk, úgyhogy ezek sem okoznak problémát.
Legnehezebb szerintem a szülőknek ajándékot venni. Anya például nagyon ritkán mondja valamira, hogy szeretné, így nem is tudom kipuhatolni nála mire vágyna igazán. Ő okozza a legnagyobb fejtörést általában, de szerencsére idén elég hamar megtaláltam az ajándékát.

Mesy
Nekem Dettit a legkönnyebb megajándékozni. Ugyanazt tudom elmondani, amit ő is fentebb. Ismerjük egymást, tudjuk, hogy mit szeret és mit nem a másik. 
És igen, a szülőket a legnehezebb. Én mindig apával vagyok bajban, de ha már nagyon nincs ötletem, akkor könyvet kap. 
Norbit pedig beilleszteném mindkettőbe. Tudom, hogy miket szeret és miket nem, de mégis frappáns, ötletes és különleges ajándékot adni neki nagyon nehéz. Remélem az idei ajándékának is nagyon fog örülni.

Csomagolópapír vs. ajándéktáska

Detti
Nem szeretem az ajándéktáskákat, csak akkor szoktam használni, ha már esetleg nincs időm a csomagolásra vagy éppen olyan furcsa alakja van, amit egyszerűen nem tudok becsomagolni. Szóval én inkább a csomagolással foglalkozom, sőt nekem az egy külön szeánsz. Általában Mesyvel szoktuk együtt becsomagolni mindenkinek az ajándékát, csak ugye az egymásnak szántat nem. Most szerintem átállok a hagyományos csomagolásra, semmi extra szín nem lesz, csak a természetesség.




Mesy
Szeretek csomagolni. Van egyfajta szeánsza az ajándékok csinosításának. Hisz olyan jó egy szép dobozt vagy csomagot kapni és olyan boldogságot jelent kibontani azt. És nézni, ahogy kibontják. A tasakkal az a baj, hogy látszik benne az ajándék és elvész az izgalom. Persze, indokolt esetben én is szoktam használni, de azért ez ritka. 
Én is a természetesebb csomagolásokat szeretem, a kevésbé giccses dolgokat. Bár megfordult a fejemben, hogy jövőre matt fekete papírt fogok használni és hozzá valami csillogó szalagot. De ez a jövő zenéje.

Szerintetek mennyire fontos a csomagolás?
Mesy és Detti

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!