SZEMÉLYES° XMAS Challenge - 2.Karácsonyi kívánságlista

Halihó lányok!


A mai téma tök könnyű, olyan szempontból, hogy mi a családban kívánságlistával kommunikálunk az ajándékokat illetően. Sokkal egyszerűbb így, mint esetleg valami olyat venni, aminek nem örül az illető.

Mesy
Szeretnék egy...
jógaszőnyeget - mert nagyon hasznos tud lenni egy-egy edzés alkalmával és kevesebb rá az esély, hogy kitöröm a bokám, mert elcsúszom a padlón :S 
parfümöt - mert már nagyon fogyatkozik a készlet. Kipróbálnék valami új illatot is.
könyvet - minden mennyiségben jöhet. Persze így is van rengeteg a polcon, amit megvettem, de nem olvastam még el, de könyvből sosem elég!
mp3 lejátszót - olyan kis aranyos kijelző nélkülit lehetőleg. 
Star Wars mozijegyet - mert igenis el kell menni megnézni az új filmet! A sötét oldal vár engem!

innen
Tamaishi Design pólót - mert annyira menő!!!!! Mindenképpen lesz egy darabom tőle, előbb vagy utóbb.
tetoválást - csak halasztom és halasztom, de már nagyon szeretném elkészíttetni az elsőt.

Detti
könyvet - ez ilyen egyértelműen toplistás kívánság. Imádok olvasni, bármilyen mennyiségű könyvet feltudok halmozni, szóval bármikor jöhetnek a könyvecskék.
jógaszőnyeget - igaz nekem nincs a családi kívánságlistámon, de én is szeretnék már egy jógaszőnyeget beszerezni.
kúpos hajsütővasat vagy automata hajgöndörítőt - mostanában természetes göndören hordom a hajam vagy begöndörítem hajsütővassal, de sajnos már haldokló félben van szegénykém ezért jó lenne beszerezni egy újat. :)
kötött kardigánt - nekem tetszenek a most divatos vastag, hosszú, különböző mintájú vagy éppen egyszínű kötött kardigánok. Nagyon kényelmesek és most egyébként is divatba vannak.
Még jó sok minden van a saját kis kívánság listámon, de egyenlőre legyen ennyi elég.

Ez volt a mi kis karácsonyi kívánságlistánk, reméljük tetszett.
A többieké:



Mesy és Detti

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!