Februári kihívás - XOXO

Halihó lányok!


Ez a téma volt az, amihez nem volt semmi kreatív ötletem. Így a legkézenfekvőbb megoldáshoz nyúltam: ráírtam a körmömre a kifejezést. Mellesleg én nem szoktam használni, legalább is eddig még soha nem jutott eszembe leírni, mindig azt írom,, hogy puszi vagy ilyesmi. 
Mindenhol azt olvasom, hogy télen fessük téli színekre a körmeinket. Ennek én hűséges követője is vagyok, imádom a jeges és a sötét színeket is, de néha kedvem támad valami pezsdítően élénkre. Ehhez szerintem a legjobb választás a Lizától nyert Lor neon lakk. Most is ezt használtam.
Alapnak nude lakkot használtam, erre került két rétegben a neonrózsaszín. A mutatóujjamon viszont fehéret használtam, ugyanis erre került a felirat.
vakuval
Tudom tudom, megint egy rémesen egyszerű manikűrt hoztam, de szerintem ez így pont illik a témához. 
Viszont most megszenvedtem ezzel a lakkal, ugyanis megmakacsolta magát és nem volt hajlandó megszáradni, csak nagyon-nagyon lassan. Ki érti ezt?!


Használt lakkok:
Lovely Nude Nr.5
Lora 100
Miss Sporty Nail Tip Whitener
Lovely fekete

Lessétek meg a többiek alkotásait is!


Ti milyen manikűrt készítettetek volna ehhez a témához?
puszi, Mesy

Megosztás:

2 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!