100 kérdés: 11-20

Halihó lányok!

A mai második poszt egy kis könnyű kérdezz-felelek lesz, mégpedig a 100 kérdés második tízese.


11. Hány gyermeket szeretnél, miért?
Mesy: Kettőt vagy hármat. De mindenképpen szeretnék fiút és lányt is. Igazából genetika szerint van esélyem arra, hogy ikreim legyenek, így örülnék, ha fiú-lány ikerpárom lenne. A páromnak és nekem is nagy családom van, így evidens, hogy nem csak egy gyerekünk lesz. :)

Detti: Én kettőt szeretnék. Az úgy pont jó. Lehetőleg mindkét nemből egyet és ne legyen nagy a korkülönbség.

12. Szereted az állatokat?
Mesy: Imádom őket, bár rovarfóbiám van, így azt a szekciót inkább elkerülöm. Az itthoni állapotokban is lemérhető, hogy igazi állatbarátok vagyunk, ugyanis a háznál jelenleg található 2 kutya, 3 macska, 1 nyúl és 3 darab hal. Ezek közül egy cica, a nyuszi és a halak az enyémek.

Detti: Imádom, imádom, imádom!!! Majd ha már külön háztartásban leszek biztos lesz egy cica, egy kutya a háznál. Nem is tudnék nélkülük élni. Igaz most csak egy cica az enyém, de néha ő is éppen elég. :D

13. Mi a szubjektív véleményed a Környezet szennyezésről?
Mesy: Elszomorít, hogy mindenki csak szóban védi a környezetet, de tenni már nem tesz ellene semmit. Pedig ha mindenki csak egy picit tenne, akkor már sokkal előrébb tartanánk. Sok kicsi sokra megy. 

"A földi élet történetében kizárólag az emeriség rendelkezik azzal a különleges képességgel, hogy újjá tudja építeni saját világát - ugyanakkor el is tudja pusztítani azt." Alok Jha

Detti: Nem szeretem. Igyekszem tenni érte, apró dolgokkal. Nagyon tetszik ez az új szokás (legalább is felénk), hogy a diákokat is bevonják a környezetvédelembe és az önkénteskedésbe. Nagyon hasznos szerintem. Ha már otthon nem erre nevelik a gyerekeket, legalább az iskolák próbálkoznak egy kicsit.

14. A világvége szerinted eljön?
Mesy: Attól függ, az én világomnak akkor lesz vége, ha meghalok. Az emberi világnak pedig akkor, ha elhozzák maguknak. 

Detti: Egyszer biztosan. Feléljük a föld tartalékait ezzel a nagy modernizációval.

15. Van jogsid? Ha nincs, szeretnél? Mikor?
Mesy: Nincs, nem is szeretnék, féltem az embereket. :)

Detti: Még nincs jogsim, de szeretnék. Szeretek gyalog közlekedni, de néha egy nagyobb távnál igazán jól jön az autó. Főleg a mai tömegközlekedés mellett, inkább saját autóval mennék. Úgy talán gyorsabb.

16. Kit szeretsz a legjobban a világon, és miért? Van ilyen ember?
Mesy: nem hiszem hogy lehetne egy személyt választani.

Detti: A családomat és a barátomat! Ők tesznek értem a legtöbbet és nekik köszönhetek mindent! Ha ők nem lennének, én se lennék ilyen. Ja és persze a kiscicámat, ki ne hagyjam :)

17. Gyerekkorodban gyűjtöttél valamit? Ha igen mit?
Mesy: Persze, sok mindent: pez adagolót, kinder figurákat, szalvétát, kavicsot, még csokipapírt is. Viszont már nincs meg belőlük semmi. Most inkább lakkot, fülbevalót és sminket gyűjtök. Ja, és cipőt.

Detti: Hát a kindertojásban lévő figurákat, pokemon kártyát meg ilyesmiket. De sose tartott sokáig ez a nagy gyűjtési lázam.

18. Facebook avagy Tumblr? Miért?
Mesy: Facebbok, a Tumblr-t nem ismerem.

Detti: Mivel csak a Facebookra vagyok regisztrálva, a másikra nem így a Facebook marad. A Tumblr-ről nyilatkozni sem tudok.

19. Tégy úgy mintha egy állás interjún lennél, írd le hogy viselkednél, és egy párbeszédet. Milyen ruhában jelennél meg?
Mesy: Minden interjú más és más. Valami konszolidált ruhát vennék fel, semmi kivágott és harsány. A sminkre ugyanez igaz. Magabiztosságot kell mutatni, figyelni kell az interjúztatóra. Biztos feltennék egy-két kérdést is. 

Detti: Nem igazán tudok még mit mondai róla, nem voltam állás interjún eddig. A ruhám hát..  szoknya, ami nem túl rövid, valamilyen blúz, blézer és magassarkú. Visszafogott, természetes megjelenés.
Hát biztosan izgulnék, de megpróbálnám leplezni. Határozott válaszokat adnék. 
Párbeszédet nem tudok bocsi xd

20. Van olyan dolog amire büszke vagy? Mire?
Mesy: Büszke vagyok a családomra, mert meg tudjuk oldani a nehéz helyzeteket. Büszke vagyok a páromra, mert végre a saját szakmájában dolgozik. Büszke vagyok magamra, mert kitűnőre államvizsgáztam. Büszke vagyok magamra, mert már kétszer teljesítettem a 25 km-es gyalogtúrát. 
Többet nem is rok, mert még egoistának gondoltok.

Detti: Az előrehozott érettségimre mert 97%-os lett. :D

Ha van kedvetek, ti is töltsétek ki.
puszi, Mesy és Detti :)

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!