NYC BIG BOLD szempillaspirál

Halihó lányok!


Próbálom a dobozkát üríteni, ezért hoztam most nektek tesztet a szempillaspirálról, amit Petrától nyertem. Néhányszor már próbáltam, ezért van már egy erős véleményem is róla.

A keratinnal dúsított formula és a hosszabbító technológia új dimenziókba repíti tökéletesen formázott szempilláidat – íveltnek és akár 12x vastagabbnak tűnnek! Emellett a high-tech 3-D aquatrap rendszernek köszönhetően a pillák egész napos viselet után is puhák és rugalmasak maradnak.

Mint mindig, kezdjük a külsőségekkel.
Meglepően nagy maga a termék és az élénk rózsaszín színe miatt nehéz szem elől téveszteni, hamar megtalálom a sminkcuccaim között. A keféje hatalmas! Először meg is ijedtem tőle egy kicsit, de már összebarátkoztunk. Eleinte furcsa volt használni, mert olyan nagy, féltem, hogy kiszúrom a szemem.


Összehasonlítás: felül NYC BIG BOLD/ alul Essence Multi Action
A színe tényleg extra fekete, erre egyáltalán nem lehet panaszom. Kicsit sok festéket vesz fel egyszerre, de ez majd idővel elmúlik. 
Nagyon szép szempillákat varázsol! Már egy rétegben is látványos, de két rétegben az igazi. Annyi hátránya van, hogy két rétegben már kicsit összeragadnak tőle a pillák. Na nem 12X-es, de nekem tökéletesen megteszi, hiszen a szemüveg miatt nem is tudnék mérföldes szempillákkal élni.

                 spirál nélkül                                                    egy réteg                                                 két rétegben (csak felül)
Annyi hibája van még, hogy a nap végére az alsó pilláimról elkezd szemcsésen lepotyogni. Nem tudom, hogy ez miért van, kicsi zavaró, de ennyi.

Egyszóval: szeretem. Ha elfogy, biztos hogy újra megveszem, mert nekem nagyon bevált. 

Nektek melyik a kedvenc spirálotok?
puszi, Mesy

Megosztás:

4 megjegyzés

  1. Régebben használtam ezt a spirált és nagyon szerettem, nekem egyáltalán nem potyogott. Most Astor van, de lehet újra visszatérek ehhez, mert nekem tökéletesen bevált, vagy pedig más nagy keféjű spirált keresek, mert én pont azokat szeretem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még Astort nem próbáltam eddig, de ami késik, nem múlik. :) Nekem eddig mindig kicsi keféjű spiráljaim voltak, nem is tudom, hogy miért. De ez most tetszik. :)

      Törlés
  2. Nagyon szép :) Nekem az Astor spirálok váltak be, bár most próbaképp beszereztem egy újat, valami Lash Ex a neve ha jól emlékszem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mindig újakat keresek, szóval szívesen fogadom a tanácsokat. :) A Lash Exről még nem hallottam, de remélem írsz majd róla. :)

      Törlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!