Egy hetem képekben!

Sziasztok lányok!

Nem hiszem, hogy eddig volt már ilyen poszt, de arra gondoltam megosztom veletek a múlthetemet. Előző bejegyzésben (Kedden) említettem, hogy nem leszek blog közelbe, mert elutaztam Pestre. Ezt szeretném megmutatni nektek, az emlékezetesebb pillanatait.

Szóval szerdától vasárnapig voltam oda. Mindenféle jó dolgot csináltunk. Szerdán barátom bemutatott a családjának és megünnepeltük apukája szülinapját. Kis meglepi buli volt. Dobostortát kapott.

Csütörtökön elmentünk a Corvin moziba és utána a Corvin Plázába. A moziban megnéztük az Én, Frankeinstreint 3Dben. Nagyon jó volt mindenkinek ajánlom. Először Robotzsarut akartunk nézni, de végül ez maradt.


Pénteken barátom csinált nekem reggelit utána pedig elmentünk volt osztálytársával és az ő barátnőjével a Gellért hegyre.





Utána elmentünk a Margit - szigetre. Ott Volt egy ingyenes állatpart és oda bementünk. Simogattunk pacit. A madarak pedig szinte szabadon jártak, kicsi volt a kerítés, át tudtak bújni rajta.






Utána elmentünk M'donaldsba kajálni. Végül találkoztam a többi barátjával egy Andersen nevű pub-ban.
Ott italtermekre van osztva a hely, mindenféle koktélt lehet inni, nagyon jó, hangulatos hely volt. Ittam egy Appeltine nevezetű koktélt és egy miniméter Dallast vettünk. Nem tudom ki mennyire ismeri. De félméterben rakják ki a kiválasztott italt. Elég vicces volt, tetszett.


Az Appeltine így nézhetett ki. Alma bor, almaszirup meg vodka keveréke. Nagyon édes volt, nem ilyenre számítottam, na de mindegy :D

A buli fotók valahogy nem sikerültek. Nem tudnak fotózni :D


Szombaton pedig Arénába mentünk.Barátom elvitt a Starbucksba, úgy örültem neki, most voltam először. Vettem egy cappuccinot. Erős kávé íze volt, de tetszett. Vettem Mesynek a Müllerben két Catrice szemfestéket, majd csinál róluk tesztet és egy hosszú arany fog alakú fülbevalót. Nekem nagyon tetszett és jól választottam, Mesy is örült nekik. Vasárnap már délben indultunk haza, szóval akkor már nem mentünk sehova.


Összességében ennyi volt a hetem, vagyis az 5 napom. Nagyon jól éreztem magam, örök emlék és így még mielőtt nekivágok a nagyvilágnak jó volt megismerni milyen is lesz ott, ha sikerül eljutnom odáig :D

Elég hosszú lett ez a poszt, remélem nem bánjátok nagyon.
Puszi Detti :)


Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!