Vichy Teint Idéal alapozó

Halihó lányok!


Ez egy igazán különleges bejegyzés (nekem) ugyanis nemrégiben megkerestek a Vichytől, hogy tesztelném e az új alapozójukat. Aki követ Facebookon már láthatta, hogy megérkezett, és belevetettem magam a tesztelésbe. 
Előre leszögezem, hogy mint mindig, az őszinte véleményemet fogjátok olvasni, ettől semmi sem tántoríthat el.
Először jöjjön egy kis reklám:


Én a Fluid állagú alapozót kaptam meg, ami a normál és a kombinált bőrre ajánlott. A legvilágosabb Ivory árnyalatot választottam.
 
Az üvege adagolós, ami nekem nem probléma, viszont sokan nem szeretik. De az már nekem sem tetszik, hogy minden nyomás után le kell törölgetni a kis csőrt(vagy mit?), mert folyékony állagának köszönhetően lefolyik és mindent összemaszatol. A kupak nem zár túl erősen, ezért nem hiszem, hogy a doboza nélkül be merném hajítani a táskámba.
Az üveg a szokásos 30 ml-es, ez jó sokáig elég lesz, főleg mert nem mindig használok alapozót.

Az üvegben  és kinyomva is kicsit sárgásnak tűnik, amitől meg is ijedtem egy pillanatra, de eloszlatva ebből semmi sem látszik.

Hála a genetikámnak, nincsenek bőrhibáim, néhol egy-két pattanás persze előfordul, mitesszerek, de semmi komoly. Ha a szeplő bőrhibának számít, akkor az van, de más tényleg nincs. Éppen ezért régen sem szerettem, nem volt szükségem a maszk hatásra és a vakolat vastagságra. Inkább a természetesség felé húz a szíve és a bőrömnek is jobb, hogy tud lélegezni. Ezért tett annyira kíváncsivá a beígért természetes  és egységes hatás. 

Szerintem a képek beszélnek helyettem, de persze élőben látni teljesen más. A fedése átlagos, a nagyobb bőrhibákhoz szükséges a korrektor. Viszont tényleg egységesíti a bőrt, nem szembetűnő, hogy alapozót viselek, mégis kisimultabbnak tűnök, a bőröm is bársonyosabb érzetű lett. Púderra szükségem volt, mert pár óra elteltével kicsit fénylett a T-vonalam, de máshol minden rendben volt. 
Hatalmas piros pont neki, hogy egyáltalán nem lehet érezni. Lehet, hogy csak én vagyok ilyen flúgos, de utálom, hogy ha érzem, hogy van valami az arcomon. Ezért sem használok nehéz, zsíros krémeket, bár a múltkor befürödtem egy Nívea arckrém mintával.
Még egy plusz pont, hogy 20-as fényvédő faktorú. Nem hogy az alapozókból, de a BB krémekből is ki szokták felejteni.
Természetesen hipoallergén, érzékeny bőrre is ajánlott, ezen kívül parabén-mentes és nem komedogén. 

Ajánlom-e? Igen, nagyon is, annak, aki a természetességet keresi egy alapozóban. Egyetlen komoly negatívumot tudok felhozni ellene, mégpedig az árát. Az ajánlott patikai ára 5999 Ft, de a vichyonline-on most 10% kedvezménnyel lehet megvenni.
Azt még nem tudom, hogy újraveszem-e, ha elfogy, de meg van rá az esély.

Ti próbáltatok már Vichy alapozót? Mit gondoltok a márkáról?
puszi, Mesy

Megosztás:

2 megjegyzés

  1. A képeken tényleg nem sok különbség van- jó a bőröd. Húgom kereset múltkor alapozót,neki nagyon problémás bőre van- kíváncsi vagyok azon megállná e a helyét (:
    Viszont az ára tényleg sok.

    VálaszTörlés
  2. Hát ebben nem tudok segíteni, sejtésem sincs, hogy jó lenne e neki.:) Igen, az ára nekem is magas.

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!