Februári kihívás - Ombre

Halihó lányok!


Haladunk a februári kihívással, már csak két téma van hátra, ezen kívül. 
Az utolsó pillanatban döntöttem el, hogy mit is fogok majd csinálni, milyen színeket fogok használni, lesz e benne valami extra.
Utólag megnézve a kihívás képének színeit választottam, nem tudatosan. Szimplán arra gondoltam, hogy valami romantikus hangulatút kellene választani, ha már az összes téma ilyen ihletésű.
Tehát 3 színnel dolgoztam, egy rózsás nude, egy halvány-és egy középrózsaszín lakkot választottam.
Nem látszik tökéletesen, de a középső ujjamon celluxos technikát alkalmaztam. A mutató ujjamra pedig egy szív került.
Végül lemattítottam az egészet.


Használt lakkok:
Lemax Star nude
Moyra 85
Feicai 67
Miss Sporty Check Matte




Nézzétek meg a többiek alkotásait is:


puszi, Mesy

Megosztás:

2 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!