Farsangi ihletadó

Halihó lányok!


Húú, már ezer éve nem volt a blogon inspirációs poszt. Kicsit elhanyagoltuk ezt  területet, nem is tudom miért, nincs rá ok szerintem. Viszont nagy kihagyás után hoztam egyet, nem mindennapi képekkel. 
Tudom, hogy most mindenki nagy Valentin-napi lázban ég - rajtam kívül - de éppen ezért akarom megtörni ezt a vonulatot, ugyanis Hahó, farsangi szezon van! 
Nem tudom miért, de ahogy idősödik az ember, a farsangnak egyre kisebb szere jut az életben és a Halloween veszi át a helyét. Ha valaki tudja, hogy miért, akkor jelentkezzen. 
Ha szeretnénk, lehet belőlünk Kleopátra...

... vagy gésa.

Átváltozhatunk arab menyasszonnyá...

... vagy erdei tündérré.

Lehetünk porcelánbabák...

... és képregényfigurák.

Meríthetünk ötletet filmekből...


... vagy csak a komfortzónánkból kilépve sminkelhetünk nagyon élénken. 



És egy kis kedvcsinálónak a legjobb karneválos zene a világon:


Az összes kép Pinterestről származik, ahol most már én is jelen vagyok, szóval ha szeretnétek nézzetek be hozzám.
Remélem tetszett nektek a mini összeállítás. Legyen több inspirációs poszt? Mit gondoltok?
Fogtok idén farsangozni? Beöltöztök?
puszi, Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!