100 kérdés: 31-40

Halihó lányok!


A kérdéssor újabb 10 kérdésére adunk választ.
31. Melyik álmod vált valóra?

Mesy: Az első az, hogy lediplomáztam. A második pedig az, hogy menyasszony vagyok és hamarosan megházasodom. De a többi álmom még a polcon várakozik.

Detti: Még egy nagyobb álmom se vált valóra. Majd most talán :D

32. Milyen zenei műfajt szeretsz, és miért?

Mesy: Igazából nem nagyon tudom behatárolni, hogy mit szeretek, mert nagyon vegyes. Nagyon szeretem a rockot, a metál zenét, egy-két punkot is meghallgatok. A másik véglet a komolyzene, mert órákig képes vagyok szonátákat, zongoraversenyeket és etűdöket hallgatni, ha éppen olyan a kedvem. Szeretem a népzenét (nem a mulatóst és nem is a cigányt, hanem a magyart), de úgy egy éve kezdtem el rákattanni a J-POP-ra és a K-POP-ra is.

Detti: Nagyon jó kérdés, én sem tudom. Elég egyszerű szétválasztani. A technot és a hörgős rock zenét nem szeretem, a többi jöhet. Ezenkívül minden műfajban találok olyan dalt, előadót, együttest, amelyik fölkelti az érdeklődésemet.

33. Mi a márkás dolgokról a véleményed? Te is vásárló vagy, vagy beéred az olcsó dolgokkal?

Mesy: Attól függ. Van néhány márkás dolgom, de nem helyezem magasabbra őket az olcsóbbaknál. Viszont úgy érzem, hogy a legtöbb márka esetében nagyobb a füst, mint a tűz. Például az öcsémnek akartunk venni melegítő alsót, a Nike és az Adidas is majdnem 15 ezerbe került. Annyit nem ér szerintem. Én inkább a minőséget nézem és nem a márkát. Néha az olcsóbb termékek sokkal tovább bírják, mint márkás társaik. 

Detti: Ez termék függő.Nem feltétlen a márkás a jobb. Vannak nagyon jó ismeretlen, szinte márkátlan termékek, amik vitába szállhatnának egy két nevesebb márkával. Pl én sétálós, lapos cipőnél nem figyelek annyira oda a márkára, mert egy drágább darab is olyan hamar tönkre megy, mint egy olcsóbb kategóriájú. Cipő evő lábam van, így ebben teljesen mindegy csak az ízlésemre van bízva. Persze ebbe nem tartozik bele a magassarkú, azokra a cipőkre tudok vigyázni. :D

34.Pesszimista vagy optimista vagy?

Mesy: Inkább optimista, bár rossz hangulatomban képes vagyok áttérni a pesszimista kategóriába.

Detti: Realista. Mindenben meglátom a jó és a rossz oldalát is a dolgoknak. Már megtanultam, hogy mindkettőt számításba kell venni. Ha a jó dolgokra látok nagyobb esélyt hangsúlyozom és úgy állok hozzá, de legtöbbször maradok a kettő között.

35. Mi a legnagyobb félelmed? Fejtsd ki!

Mesy: Félek, hogy nem jut időm mindenre, amit szeretnék és hogy elvesztegetem az álmaimat.

Detti: Félek, hogy ebben a gyors, rohanó világban elfelejtek élni. Nem marad időm a fontos dolgokra.

36. Jelentkeznél valóságshow-ba? Miért?

Mesy: Úgy érzem vagyok annyira értelmes és intelligens, hogy ne akarjam magamat összezárni rengeteg ismeretlen hírnévhajhász emberrel, miközben kamerák követik minden mozdulatomat és rajtam csámcsog a egész ország. Szerintem kifejtettem a miértet.

Detti: Nem, soha. Számomra a valóságsohw egy értelmetlen dolog. Nem lehet belőle tanulni, azt meg már tudjuk, milyen buták is az emberek nem kell reklámozni. 

37. Említs 5 embert, aki fontos számodra, és mond el miért?

Mesy: Ha csak 5 embert írnék, akkor az kitenné a családot. :)
Az első a családom, egy nagy egész. Van aki messze dolgozik, van aki közel van, nem számít, mind fontosak.
A második a párom, aki már majdnem a család tagja, szóval az elsőbe is beillene. Nagyon szeretem és el se tudnám nélküle képzelni az életemet.
A harmadik a barátnőm, Timi. Nem találkozunk gyakran, de mindig onnan tudjuk folytatni, ahol abbahagytuk.
A negyedik a párom családja. Tudom, furcsa, de már ők is részei az életemnek egy ideje, szeretem őket, még ha néha az agyamra mennek is.
Végül a közeli barátaim, akikkel sok mindent megbeszélhetek, bulizhatok, hülyéskedhetek.

Detti: Én inkább úgy szedem szét, hogy a szüleim, testvéreim, barátom, legjobb barátnőm, közelebbi barátaim. Nagyon sok mindent tesznek értem és ezért hálás vagyok nekik. Fontosak nekem, mert az életem részei. Nélkülük nem ott tartanék, ahol most vagyok.

38. Tél vagy nyár?

Mesy: Inkább a tél, de az én kedvencem a tavasz.

Detti: Nyár, inkább. Ezt a telet is alig bírtam ki, nem szeretem.

39. Vallásos vagy?

Mesy: Hmm, hát meg vagyok keresztelve és elsőáldoztam is. Tehát vallásosnak kellene lennem. Viszont a saját megítélésem és önismerete alapján bevallom, hogy nem, nem vagyok vallásos. Nem hiszek Istenben.

Detti: Nem. Egyáltalán nem, azt inkább nem fejtem ki, hogy miért.

40. Egyenes vagy göndör haj?

Mesy: Vicces, mert kicsi koromban göndör hajam volt, aztán fokozatosan ki is ment belőle. Most hullámos, de gyakran egyenesítem vagy göndörítem, mikor milyen a kedvem. Szóval nem tudok választani.

Detti: Mindkettő. Nekem pont a kettő közt van, amit nem szeretek. Lenne inkább valamelyik véglet.

Van olyan kérdés, amire válaszolnátok?
puszi, Mesy és Detti :)

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!