100 kérdés: 21-30

Sziasztok lányok!


Kis kihagyás után a 100 kérdés harmadik fordulóját hoztuk el nektek.

21. Van olyan dolog amit megbántál? Ha igen miért, ha nincs miért?

Detti: Megszoktam bánni dolgokat, apróságokat (pl. hogy nem ezt a cipőt kellett volna felvenni), de a nagyobb döntéseket sosem szoktam. Mindegy mennyire nagy hülyeséget csináltam. Azért lettem az aki, mert akkor és ott úgy döntöttem, ahogy.

Mesy: Nem szoktam annyira visszagondolni a múltra és töprengeni, hogy azt mondhassam: MEGBÁNTAM, BÁRCSAK VISSZACSINÁLHATNÁM. Mert ugye ha nem követem el azokat a hibákat, akkor soha sem tanultam volna meg azt, amit most tudok. Viszont apróságokat én is bánok, például, hogy 1 éve miért nem vettem meg azt a cipőt.

22. Humán vagy reál beállítottságú vagy?

Detti: Mindkettő. Az adott dologtól függ.

Mesy: Általában humán, de nem minden esetben. 
 
23. Jártál zene iskolába? Milyen hangszeren szeretnél játszani?

Detti: Művészeti suliba jártam, ahol rajzoltam és táncoltam, de a zene az valahogy kimaradt.

Mesy: Nem, de sokáig énekkaros voltam. Viszont az egyik álmom, hogy megtanuljak zongorázni.

24. Mi az a 10 dolog, amit mindennap megteszel, az alap dolgokon kívül?
Detti:  
1.adok a macskáknak enni, 
2. kipakolok a táskámból és újra bepakolok, 
3. kiborítok valamit, 
4. teázom, 
5. minden nap ebéd után Mesyvel cappuccinozunk, 
6. minden nap olvasok, filmezek egy kicsit, 
7. minden nap eltervezem hogy kifestem a körmöm, 
8. minden nap megnézem a kutyákat, 
9. minden nap suli után bemegyek a borsodiba hogy találkozzak barátommal, 
10. minden nap elalvás előtt elaltatom a macskát is

Mesy:
1. Minden nap eldöntöm, hogy megírok előre néhány bejegyzést, de sosem teszem meg
2. Minden hétköznap reggel felkeltem a páromat, hogy el tudjon indulni a munkába (ez volt, hogy hajnali fél       4-et jelentette)
3. Minden nap megetetem Yukit és beszélgetek vele egy kicsit
4. Minden nap tervezgetem egy kicsit az esküvőmet
5. Minden nap belépek legalább pár percre Pinterestre nézelődni
6. Minden nap posztolok valamit Instagramon
7. Minden este animére alszom el 
8. Mostanában minden nap fordítok mangát
9. Minden nap megnézem a növénykéimet, hogy hogyan fejlődnek
10. Minden nap veszekszem a macskákksl, amikor éppen feldúlják az egész házat

25. Hol tartanád álmaid esküvőjét? Hova szeretnél nászútra menni?

Detti: Én legszívesebbe olyan helyen esküdnék ahol van szabad tér is. Ott lenne a szertartás és bent egy épületben pedig a buli. Nászútra valami szép, kellemes helyre mennék még nem igazán tudom.

Mesy: Ugyebár az álomesküvő nem sokszor azonos az igazival. Az én álomesküvőm is szabadtéri lenne, mindenki ott lenne, akit szeretek, de nem túl sokan, mert az feszélyez. Gyönyörű hátat szabadon hagyó csipkeruhát viselnék. Nászútra Egyiptomba, Görögországba vagy Japánba (álom-álom^^) szeretnék menni.

26. Ha 1 napig azt tehetnéd, amit akarnál/szeretnél, mi lenne az?

Detti: Barátommal elmennék egy olyan helyre ahova egyébként nem juthatnánk el.

Mesy: Nem tudom, biztos a párommal lennék, csak mi ketten. De pizza biztos szerepelne benne, mert imádom!

27. Kinek a bőrébe bújnál szívesen? (híresség)

Detti: Natalie Portman :)

Mesy: Nem szeretnék híresség lenni, biztos mindig kiakadnék a paparazzókon. De ha muszáj írni, akkor egy koreai vagy japán színésznő/énekesnő lennék. 


 28. Mi szerettél volna lenni kiskorodban?

Detti: Kutyafarmot akartam nyitni :D

Mesy: Hmm... állatorvos, menhelyvezető, katona, kocsmáros, az életkorom növekedésével arányosan.

29. Mi a véleményed a drogokról?

Detti: Ellenzem. A baráti társaságomban sem viselem el. Ha megtudom valakiről és nem lehet leszoktatni róla vagy felszínes a barátságunk, elkerülöm a társaságát.

Mesy: Soha nem tudtam megérteni, hogy miért nyúl valaki drogokhoz. De attól függ, hogy mit értünk drog alatt. Én személy szerint, a füvet vagy a hasist nem tartom annak. Sok országban engedélyezett is a fogyasztása. Szerencsére olyan körökben mozgok/mozogtam régebben, ahol nem voltak keményebb, szinte semmilyen drogfogyasztók. Persze ha nagyon akarnék, tudnék szerezni füvet, ahogy szerintem sokan mások, de inkább nem élek vele.

30. Mit gondolsz a bántalmazásokról?

Detti: Ezt is ellenzem. Nő, gyerek, állat bántalmazást teljes mértékben, nem bírom elviselni. Azt se szeretem ha egy férfi verekszik, barátomnak se hagynám. Ha megvédi magát az ember, azzal nincs problémám, de ezt ki hogy látja.

Mesy: Ez az a téma nálam, ami null-toleranciás. Nem tűröm el, hogy engem, vagy mást előttem, lehet az felnőtt, gyerek vagy állat, bántsanak. Ódákat tudnék zengeni róla, egyszer talán majd ki is fejtem bővebben. 

Hamarosan jövünk a következő 10 kérdéssel.
puszi, Mesy és Detti :)

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!