Őszi kívánságlista

Halihó lányok!

Tudom, tudom, Detti már írt egy hasonlót, de nem csak neki, hanem nekem is vannak kedvenceim, amiket vagy amikhez hasonlót be szeretnék szerezni még a tél beállta előtt. Többek között lesz benne smink, ékszer, ruha és egyéb dolgok is.

Először a sminktermékek:
Szeretnék egy Sleek palettát, lehet meglepem vele magam szülinapomra. Három között vacillálok és egyenlőre nem tudok dönteni.
1: Oh So Special
2: Ultra Matte Darks V2
3. Supreme
 Szeretnék egy kabuki ecsetet is, és  legkönnyebben az Essence pultról lehet megszerezni majd.

Érdekesek ezek a papírok, szeretném kipróbálni, bársonyport viszont biztos, hogy fogok venni.
 Nem kellene lakkot venni, de ezek megtetszettek. A nude sand lakk biztos a kosaramba kerül majd.
 Rúzsom is van néhány, de ezek a színek gyönyörűek.
Ékszerek:
Szeretem a feltűnő ékszereket, szerintem nem is igazán van egyszerűbb stílusú nyakláncom vagy fülbevalóm. Összegyűjtöttem néhány olyat, ami nagyon nagyon tetszik és gondolkodom azon, hogy megveszem.
Nyakláncok:
Karkötők:
 Gyűrűk:
 Fülbevalók:
Facebookos oldalakról származnak
Ruhák és cipők:
Nem akarok sok ruhaneműt venni, elég sok dolog még mindig jó a tavalyiak közül, de van néhány dolog, amit muszáj lesz.
Bőrdzseki:
Mindegyiknek más a stílusa, nem tudnék választani.
Nadrág, harisnya:
Szeretnék egy kényelmes farmert és néhány őszi színű vastagabb harisnyát.
Cipő:
Az álomcipő! Csak nekem sötétzöldben kellene.
Egyéb dolgok:
Mióta megvettem a telefonomat, azóta szeretnék rá venni egy tokot. Ezeket néztem ki. Tudom, hogy nem túl csajosak, de nekem a rózsaszín-hellókittys-strasszosak nem tetszenek. Túl giccsesek.
A képek a Rendelős Cs. Shoppocska Facebookos oldalakról származnak
Tervben van az is, hogy sütikiszúrókat és bonbon formákat is veszek, bár nem tudom, hogy ebből mi fog megvalósulni.
Kicsit hosszúra sikerült, de nincs több, tényleg. 
Nektek van kívánságlistátok?
puszi, Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!