Könyves kihívás - J.K.Rowling: Harry Potter

Halihó lányok!

Szóval akkor következzen az elmaradt könyves kihívás.


A feladat Harry Potter ihlette manikűr volt. Szinte azonnal tudtam, hogy mit fogok csinálni, a megalkotásán kellett gondolkodnom egy kicsit. A könyvben szereplő 4 háznak a színeit vettem alapul, arra festettem az adott házra jellemző egy-egy dolgot. A hüvelykujjamon pedig az ereklyék szimbólum található. 


Hugrabug ház színei: sárga-fekete
Jelmondata: A Hugrabugnak nyájas népe
                  Békés, igazságos.
                  Oda mész, ha türelmes vagy 
                  S jámbor, ez világos.
Nem látszik rendesen a sárga miatt, de Hugrabug Helga varázslatos serlegét festettem fel a körmömre.

Hollóhát ház színei: kék-bronz
Jelmondata: A bölcs öreg Hollóhátban
                   Éles elmék várnak.
                  Kiknek a tanulás kaland,
                  Oda azok járnak.
A filmben is szerepet kapó diadémot készítettem el, remélem hasonlít egy kicsit az eredetire.

Griffendél ház színei: piros-arany
Jelmondata: Ha vakmerő vagy s hősi lelkű,
                   Házad Griffendél.
                   Oda csak az kerül, ki
                   Semmitől sem fél.
Úgy gondoltam, a legegyszerűbb és legésszerűbb Harry sebhelyét felhasználnom mintának. Hiszen ő a Griffendél ház egyik legismertebb alakja.

Mardekár ház színei: zöld-ezüst
Jelmondata: Hogyha agyafúrt s ravasz vagy,
                   Ne tekints másra,
                   A Mardekár való neked. 
                   Ott lelhetsz sok társra.
Ide egy kígyót festettem, hiszen ez a címerállatuk is.

Az ötödik pedig a halál ereklyéinek szimbóluma.

Remélem, nem bánjátok ezt a kis késést és meg vagytok elégedve a körmeimmel.
Nézzétek meg a többiek munkáját is:

puszi, Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!