AVON Zuhanyzás utáni hidratáló testpermet - tapasztalatok

Halihó lányok!

A nyár folyamán többször használtam a húgom testpermetét, mint a parfümjeimet, ezért úgy gondoltam, hogy rendelek egyet magamnak. Nyár elején új tusfürdőt dobtak piacra Passion néven, amiből most fogyasztjuk a harmadikat. Megszerettük, isteni az illata. A legutóbbi katalógusban észrevettem, hogy van ugyanolyan testpermet is, így egyből megrendeltem. Vártam már, hogy végre magamra fújhassam.
Amikor megérkezett, csak pislogtam, hogy mit is kaptam. Mert nem testpermet, az egyszer biztos. Hidratáló testápoló. Végül adtam neki egy esélyt és nem bántam meg.


A tubusa olyan, mint a testpermeteké. Szórófejes, normális kupakkal, ami nem esik le. Első alkalommal elbizonytalanodtam, hogy hogyan fog a krém a szórófejen keresztül távozni. Úgy gondoltam, hogy beleragad vagy valami ilyesmi.

Az illata isteni egzotikus-gyümölcsös, kicsit erős, de miután beszívódik, már sokkal élvezhetőbb. Nagyon-nagyon gyorsan beszívódik, és tényleg hidratálja a bőrt. Puha és selymes érzést hagy maga után. Én este szoktam zuhanyozni, így akkor kenem be magam, nem tudom, hogy meddig tartja meg az illatot.


Szerintem újra fogom rendelni, ha elfogy, de inkább meghagyom tavaszra-nyárra, mert télen valami tartalmasabb krémet szeretek használni. Az ára azt hiszem 800 Ft körül mozog. Nem igazán tudom, mert akciósan rendeltem.

Ismeritek ezt  testpermetet? Kipróbálnátok?
puszi, Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!