Blogsale-es csomag

Sziasztok lányok!

Szerintem sokan tudjátok, hogy Lakkan-on nemrég blogsale volt. Szerintem még mindig van egy-két jó darab, amit nem vittek el. Mi is lecsaptunk egy-két dologra. A minap meg is jött a csomag és arra gondoltam, hogy megmutatom nektek miket is vettünk.
1. MUA pirosító

Ehez a MUA pirosítóhoz nagyon jó áron jutottunk hozzá, szerintem ez volt az egyik legjobb vétel az összes közül. A MUA köztudottan jó márka. A színe barackos, nagyon kis könnyed, nem erős egyáltalán. Éppen csak annyira látszik amennyire kell. Mesynek és nekem is nagyon tetszik ez az árnyalat, mivel eddig inkább rózsaszínes árnyalatúakat vettünk.
Természetes fénynél készült    /          Vakuval készült
2. Catrice szemhéjfesték

Ezt külön az én kedvemért írtuk fel, engem fogott meg inkább. Mesynek már van hasonló árnyalatú szemfestéke. Nagyon örültem neki, ez az árnyalat az egyik kedvenc színem a kék mellett. Ma már ki is próbáltam és nagyon jó tartós volt. Egész napos sulit, rohangálást kibírt. Így estére kopott le, de szerintem ez elfogadható, hiszen délután már meleg is volt.
Tetszik a tartója is, jó vastag, így nehezebben mozdul el a szemfesték szerintem.
Természetes fénynél készült     /    Vakuval készült
3. Essence szájfény

Ezt a szájfényt is külön miattam rendeltük, ahogy megláttam lecsaptam rá. Mostanában nagyon rákattantam a szájfényekre és mindig kiakartam próbálni ezeket az ízesített változatokat. Szerintem ezt is megérte megvenni, erdei gyümölcsös illata és íze van, nekem nagyon tetszik. Kicsit ragadósabb, mint a többi szájfény, de ettől eltudok tekinteni.
Vakuval készült kép
4. Aden Cosmetics körömlakk
Vettünk egy nagyon picike vörös Aden lakkot is. Nagyon kis aranyos, 6ml lakk. Szerintem szép színe van. Igaz, van már itthon pár vörös lakk, de körömlakkból sosem elég és egyébként sem ugyan olyan a színük.
Kipróbáltam ezt is, szerintem fed rendesen egy rétegben is, de a kopás miatt inkább két réteget fogok felkenni. 
Vakuval készült kép
5., 6. NYC körömlakkok

Ezt a két NYC-s körömlakkot vettük még. Lilára szükségünk volt, rendes pink körömlakkunk pedig nem igazán volt még szerintem, ezért választottuk ezt a kettőt. Nagyon kis csalókák, mert az üvegben nagyon csillámosnak tűnnek, frissen felkenve is, de száradás után kicsit mattulnak Nekem ez tetszik bennük a legjobban, megmondom őszintén. Ezeket érdemes két rétegbe felkenni, szerintem akkor látszik igazán a színük. Szerencsére, ezek gyorsan száradó körömlakkok, úgyhogy nem kell sokáig pepecselni velük.

Vakuval készült kép

Vakuval készült kép
Na ennyi lett volna, a rövid bemutató. Szerintem jó vásárt csináltunk. Sajnálom, a sok vakus képet, de már nem voltak jók a fényviszonyok. 
Ti vettetek valami jót a Lakkfanon?
Puszi Detti :)

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!