Őszi körömkihívás - Őszi ombre

Sziasztok lányok!



Ma van a kihívás 2. fordulója, a téma pedig az őszi ombre. Nekem szinte azonnal jött az ötlet, a kihívásos plakátra nézve. Ihletadóm az őszi levél lett. Szerintem gyönyörű, amikor az ősz átváltoztatja a nővényeket, a levelek csak úgy pompáznak. Tudom, sok embernek az őszről a lucskos, esős, sáros idő jut eszébe és hogy hamarosan beköszönt az ősz, de én mindig a jó oldalát nézem. Gondoljatok csak bele, ha nem lenne ősz, utána pedig tél, akkor mikor várnánk a jő időt? Nem lehet mindig meleg, az ilyen időket is szeretni kell,
Na jó visszatérve a körömre.
Felhasznált lakkok:
-szivacs (elengedhetetlen) ami a képen rajta sincs :D
-Miss sporty Nail expert manicure /For glossy nails/ (Alap és fedő lakknak használtam)
-Miss sporty Lasting Colour up to 7 days (körömágynál használtam)
-Paris nail polish - Color 40 (középen használtam)
-Essence Breaking down- 03 A piece of forever (a körömvégnél használtam)

Ez volt az első ombre próbálkozásom, de szerintem egész jóra sikerült. Soha nem tetszett, ez a stílus igazán, ezért nem is próbáltam ki eddig. Nem mondom, hogy rossz meg csúnya, ne értsetek félre, csak én az egyszínűséget jobban szeretem. Ha változatos akarok lenni, akkor inkáb kidíszítem vagy a gyűrűsujjamat festem más színűre.
Ilyen volt közvetlenül szivacsozás után (vagyis félig, már elkezdtem tisztogatni):


Ilyen volt letisztogatva:




Remélem nektek is tetszik! Ne haragudjatok a képminőség miatt, de telefonnal készült este és hát nem kedvezett nekem ez a kombináció.
Puszi Detti :)

A többiek munkái:

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!