GLNP - Esőerdő

Halihó lányok!


Gyorsan eltelt ez a két hét, péntek is van, szóval GLNP! A mai témánk nagyon kreatív és sokoldalú, kíváncsian várom, hogy mit alkottak a többiek. 
Már akkor tudtam hogy, mit fogok csinálni, amikor eldöntöttük a témákat. A párom is segített a mintaválasztásban, nagyon kreatív és néha sokkal másabb szemszögből látja a dolgokat, mint én. 
Sok-sok lakkot használtam, de a két alap az Essence Show Your Feet in the jungle és a  Moyra 90-es lakkom volt.

Nekem az esőerdőről mindig a fülledt levegő, a gyönyörű színes virágok és madarak jutnak eszembe. De mindenki tudja, hogy a dzsungel mit sem ér egy ragadozó nélkül. Ezért úgy gondoltam, hogy az élővilágot fogom ábrázolni, a virágokat, madarakat és a jaguárokat.

 A főbb motívumok a jaguárminta mellett a tukán, az orchidea és a az apróbb virágok voltak.
Tukán/Orchidea/virágok liánon
 Nagyon büszke vagyok magamra, mert most csináltam először jaguár/párduc mintát és szerintem irtó jól sikerült. A bal kezemet direkt meg sem mutatom, mert ott nem foltocskák vannak, hanem krissz-krasszok (jobb kézzel nagyon béna vagyok)


Végül az egész egyben. Kicsit homályos, nem tudom, hogy miért, de szerintem látható rajta minden.


Remélem, hogy sikerült elérnem a célom, s a körmeim alapján mindenkinek egy esőerdő jut eszébe. 

puszi, Mesy

Megosztás:

7 megjegyzés

  1. Nagyon jól néz ki !!! :)Nekem ez eszembe sem jutott! Tényleg nagyon kreatív , és szépen sikerült megoldani :)

    Ui. Nyereményjáték van nálam: http://azalanyblogja.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Már néztem a játékot, csak még nem volt időm jelentkezni :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. köszönöm :) nekem is tetszik a végeredmény :)

      Törlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!