SZEMÉLYES° A hónap favoritjai - #2. Február

Halihó lányok!

innen
Új állandó rovatot hoztunk létre A hónap favoritjai néven. Személyes kedvenceinket, új mániáinkat fogjuk megosztani veletek minden hó utolsó/következő hó első napján. Reméljük, hogy nektek is olyan élvezetes lesz olvasni, mint nekünk megírni.
Elrepült ez a hónap, szinte észre sem vettük, hogy már a tavasz kopog az ajtón. Reméljük így is marad.


Mesy

Kedvenc hallgatni-való - Asking Alexandria. Imádom őket, régi és új énekessel is. Sokat hallgattam, de két szám kiemelkedik a többi közül, a Moving On és a The Black. Emellett pedig k-pop is ment ezerrel, találtam új kedvenceket, de mégis az EXO Wolf-ja zsong a fejemben mindig. 




Kedvenc néznivaló - Sorozatok, csakis sorozatok. Végre a szünet után beindult a Grimm és a The Walking Dead is, már nagyon vártam. És most nagy Hemlock Grove lázban égek. Imádom! Nem hiába, ezek a Skarsgard testvérek tudnak valamit és veszett jól néznek ki.
És eljutottam moziba is, természetesen a Deadpool-t néztem és valami fergetegesen jó volt! 

Kedvenc "csajos" dolog - Igaz, a hónapvégén történt, de mindenképpen említésre méltó, hogy végre elkészült a lakkos polcom. Igazán jól mutat, hely is van még rajta.


Detti

Kedvenc hallgatni-való - Nem tudom, nem igazán újítottam be zenékkel kapcsolatban, még mindig a Punnany massif a kedvenc, őket hallgatom munka közbe is, ha épp olyan feladatom van. Ezen kívül zongorákat szoktam hallgatni. Mostanában inkább olyen megnyugtató zene szól, ha éppen szól valami, mint páldául a Coud Atlas Sextet..


Kedvenc néznivaló - Nekem most két kedvenc filmem is van és egy doramát választottam harmadiknak, amit Mesy is látott :D A Kingsman valami szuper volt, pont elég humor és akció keveredett benne. Sajnálom, hogy nem moziba láttam, pedig jól szórakoztam volna rajta. A Deadpool is nagyon vicces volt, de nem volt annyira jó, mint ahogy én azt vártam. Vagyis viccesnek elég vicces volt de a történet valahogy nem fogott meg, túl sok rá ment a poénkodásra, szerintem ebből a szempontból a Hangya például jobban sikerült. Nem is olyan régen kezdtem újra doramákat nézni, Mesy vezetett rá, amikor egy linket mutatott meg. Nagyon szuper volt a She was pretty, örülök hogy megnéztem. Ezeken a japán vagy korai sorozatokon mindig jóízűen tudok nevetni és sírni is, magával ragadott az egész történet, bár nem éppen úgy alakult ahogy én szerettem volna. Soha nem abba szeret bele a lány, akit én szeretnék. Ettől a falra tudnék néhanapján mászni, de nem baj jó volt.



Kedvenc olvasnivaló - Csontváros maratont tartok, szinte csak Csontvárost olvastam az utóbbi hónapban. Jelenleg a harmadik részt olvasom, és imádom és imádom. Nem tudok betelni vele.Na jó nem igaz, most hogy így bele gondolok elég termékeny volt olvasás szempontjából ez a hónap, ugyanis 4 könyvet is sikerült kiolvasnom. Elég vegyesek az érzelmeim ahogy végig gondolom a hónapot, a Kakukkszó nem tetszett annyira, mint ahogy vártam, nem forrt ki úgy a történet, ahogy szerintem kellett volna. A Semmi-t egyszerűen utálom, nem szeretném még egyszer elolvasni. Minden átjött, félre ne értsetek, de korántsem úgy, ahogy azt az írónő szerette volna. A Csontvárost már harmadjára olvastam, egyértelműen tetszett, a Hamuvárost először, de ez is teljesen magával ragadott. Tele volt izgalommal, imádtam! Kíváncsi vagyok milyen lesz a következő rész, amibe már bele is vetettem magam.





Nektek mik voltak a kedvenceitek februárban?
 Mesy és Detti

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!