TESZT° China Glaze - Dj Blue My Mind

Halihó lányok!


Ezt a lakkot még Adéltól kaptam a Blogkarácsony keretein belül.  Nem igazán szoktam évszakhoz kötni a manikűrömet, de ezzel a darabbal mégis megvártam a tavaszt. Annyira élénk és vidám, hogy tökéletesen illik a napsütéshez. Pont úgy, mint a tiszta felhőtlen égbolt.


A szokásos China Glaze üveg, én szeretem, mert hamar megtaláltam a dobozban a kupakon lévő jel miatt, bár most már ugye polcon sorakoznak a lakkjaim, így ez nem releváns. Az ecsete keskeny,enyhén szélesedő, egyenesre vágott. Nekem megfelel. 
A színe élénk világoskék. Nem babakék, nem pasztell, világítóan szemkiverősen friss kék. Gyönyörű. Az állaga közepesen folyós, szépen terül a körmökön és nyomdázásra is alkalmas.
A körmeimen két rétegben szerepel, nagyon erős fényben átütnek a körömvégek, de amúgy egyáltalán nem zavaró. Gyorsan szárad és szép fényes a végeredmény.








Öt napig hordtam, szinte rekord, de mivel nem tudtam eldönteni, hogy milyen manikűrt csináljak, ezért nem mostam le. Egész jól bírta egyébként, az ötödik napra pattant meg, azon kívül csak a szokásos körömvégi kopás volt látható. Egyébként ez igazán meglepő, ugyanis a többi China Glaze lakkom nem bírja ilyen sokáig, három nap után megadják magukat. Lehet, hogy ezzel a darabbal szerencsém volt. 

A lakk megtalálható a Nailland kínálatában, 1490 Ft-os áron juthattok hozzá. 

Szeretitek a China Glaze lakkokat?

Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!