SZEMÉLYES° Kérdések Elenitől

Halihó lányok!


Nagyon örülünk, hogy Eleni minket is megtisztelt egy díjjal. Annyit változtatott rajta, hogy a kapott kérdései közül kellett kiválasztanunk minimum 5-öt. Végül 6 sikerült, mindenkitől kettőt.


Mit gondolsz a natúr testápolásról? Ha használsz ilyen termékeket, miket szívesen? Melyik márka a kedvenced?
Mesy: Igyekszem átállni a natúr testápolásra, de nem olyan egyszerű. Leginkább tusfürdő, szappan és testápolók illetve arcápolók tekintetében próbálok körültekintőbb lenni. Ez egy hosszú folyamat, ki kell tapasztalni, hogy mi válik be és mi nem. Sajnos a legtöbb esetben a szép INCI-vel rendelkező termékek ára sokkalta borsosabb, mint egy "átlagosé", bár ebben gyakran közrejátszik a márkajelzés is. 

Detti: Nekem még nem igazán sikerült előtérbe helyezni a natúr kozmetikumokat. Gondolkodom rajta, tudom hogy sokkal jobb lenne, de nem megy ez olyan egyszerűen. Majd idővel.

Mi a kedvenc színed? Mit viselsz magadon szívesen (sminkben és ruházatban)?
Mesy: A kékes-türkizes árnyalatokat mondanám a kedvenceimnek, nem meglepően körömlakkok terén ezekből van a legtöbb, de szinte minden sötét árnyalatot szeretek. Öltözködésben nagyjából minden jöhet, ám az utóbbi időben rengeteg szürke holmit vettem/kaptam. Sminkben a pillanatnyi hangulatom határozza meg a színeket-árnyalatokat. 

Detti: Az én kedvenc színem is a türkiz, de magamon mégse ezt a színt kedvelem a legjobban. Inkább a feketét, fehéret és a pirosat részesítem előnyben. Egy felsőm és két ruhám van csak ami türkiz, inkább a személyiségemhez illik a szín, nem az öltözködésemhez.

Mi alapján döntöd el, hogy miről írsz cikket? Vagy, hogy miről nem?
Mesy: Általában arról írok, amiről szeretnék. Persze, fontos dolog, hogy titeket mennyire érdekel az adott téma, de mégis az a mérvadó, amit én szeretnék, amit én érzek magamhoz közelinek. Viszont igyekszem kerülni az olyan dolgokat, témákat, amik közel azonos időben bukkannak fel több blogon is egyszerre. Persze, ezzel nincs is semmi gond, de ugyanazt elolvasni tizedszerre már unalmas. Egyébként most két-három új dolog is megfogalmazódott a fejemben, ami valószínűleg hamarosan debütálni fog a blogon. Remélem nektek is olyan érdekes lesz, mint nekem.

Detti: Én is általában azt írom, amit aktuálisnak és érdekesnek tartok és igyekszem ezeket akkor megírni amikor ihletem is van hozzá. Nem szeretek direktbe posztot írni, olyankor sosincs mondandóm, nem is sikerülnek olyan jól azok a posztok szerintem.

Kimennél emberek közé szivárványos szemsminkben vagy kék rúzsban?
Mesy: Persze, simán. Így is megbámulnak a piercing miatt. És nagyon szeretnék egy kék rúzst, illetve egy bizonyos zöldet. 
ősz végén mentem hasonlóan a postára, csak persze szemüveggel, itt még pc nélkül
Detti: Nem, de nem azért mert megbámulnánk, inkább az az oka hogy az nem én lennék.


Meddig tervezed a blogolást? Család mellett is folytatod majd?
Mesy: Egy darabig még nem tervezem befejezni. És persze, család mellett is folytatni fogom. Nem tudom, hogy mennyire fogja megváltoztatni a blog életét, a témákat vagy bármit. De igen, mindenképp folytatom. A változás és fejlődés velejárója az életnek és szerintem ugyanígy igaz a blogolásra is.

Detti: Egy jó ideig még biztos folytatom, szeretnék ezzel jobban is foglalkozni, de még össze kell egyeztetnem a napi rutinommal, néha elég sok fejtörést okoz, hogy mit és mikor írjak meg, de ennek ellenére szeretek blogolni és még jó sokáig szeretnék. Család melletti blogolásra én még nem nagyon tudok mit írni, még nincs ilyen gondolat a közeljövőre nézve.

Mennyire támogatja a párod a blogolást, mennyi időd jut a párkapcsolatodra?
Mesy: Teljes mértékben támogat és velem örül, ha valami jó történik(történt mostanában, de ez még titok). Nemrég beszélgettünk, vagyis kérdeztem tőle, hogy ugye tudja, hogy majd Angliában is blogolni fogok. Erre a válasza: hát persze, ez nem is kérdés. Szóval ő teljesen mellettem van.

Detti: Mindenben támogat, nincsen problémája a blogolással. Ismer és tudja, hogy szeretek ezzel foglalkozni, így eszébe se jutna lebeszélni róla. Ezenkívül én is úgy egyeztetem az időmet, hogy ne a kapcsolatunk és az együtt töltött idő rovására menjen, hanem mellette tudjak írni.


Még egyszer köszönjük Eleni, hogy gondoltál ránk!

Mesy és Detti

Megosztás:

1 megjegyzés

  1. Mentek Angliába??? Huuuu. Na ezért is jók ezek a posztok :'D
    Máskor is ❤

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!