KÖRÖM° Insta-manik V.

Halihó lányok!


Nagyon elhanyagoltam ezt a sorozatot, elnézést kérek érte. Elég sok olyan manikűrt készítek, ami nem kerül fel a blogra és tudom, hogy nem követ mindenki Instagramon. Ezt a néhány hónapos kiesést most egyszerre szeretném pótolni. Minden manikűrnél leírom, hogy mit használtam és talán még egy-két gondolatot. 


Az alap és a manikűr középpontja a Barry M Aquarium kollekciójának Arabian nevezetű lakkja. You You-tól sikerült zsákmányolnom. A minták a MoYou Suki 4-es lemezéről származnak. 



Rövid körmökhöz szofisztikált minta illik. Az alap egy régi Manhattan lakk, a Soja nice! nevezetű. Moyra Infinity-vel nyomdáztam rá, a lemez pedig a Born Pretty Store-ról van, a BP-L 007. 


Már nem emlékszem, hogy mit használtam, de a zöld biztosan az Essence in the jungle-je. Hihetetlen, hogy egy barokkos mintákat felvonultató lemezen Attack on Titan szimbólumot találtam. 


Needly marble és enyhén párnanyomos manikűr. A lila a fentebb említett Manhattan, a rózsaszín pedig a Moyra egyik holoja, az Orion. A kisujjamon diszkréten csillogó homoklakk egy Avon darab. 




Ismét csak a MoYou Suki lemezét használtam, fekete alapra nyomdáztam a Moyra kék Suede effektes lakkjával.


Enyhén barokkos beütésű manikűr. Egy Avon lakk az alapja, amit már Dettinek ajándékoztam, a BPS lemezét használtam hozzá.


Nude alapra nyomdáztam duokróm lakkal. Élőben sokkal látványosabb és szebb volt. A minta a BPS BP-18-as lemezéről van.


Szerettem elkészíteni, és meglepő módon még hordani is. A homoklakk egy Golden Rose darab, a virágminta a Héhé 67-es(Miyazaki kollekció) lemezéről van. Stamping decalt alkalmaztam, kétféle rózsaszínnel töltöttem ki, így lett ilyen foltos hatása. Kifejezetten tetszik.


A szívem csücske Pietro, akitől idő előtt kellett búcsút mondanom. Szintén Héhé lemez, a Superheroes kollekció 8-as számúja. Élveztem elkészíteni a matricát és felapplikálni a körmömre. Mindenképp lesz még hasonló.

Igen, többségben vannak a nyomdás manikűrök, de mentségemre legyen mondva, a kihívásokra gyakrabban készítek kézzel festett dolgokat. 
A Héhé lemezekkel fogtok még találkozni, igyekszem minél hamarabb bemutatni őket.

Ti miket alkottatok az utóbbi időben? 

Mesy 

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!