KÖRÖM° Mani-acs - Húsvéti cukorkák

Halihó lányok!


Tavasz van, rügyeznek a fák, nyílnak a virágok, csicseregnek a madarak. És mi jellemzi még a tavaszt? Igen, a húsvét. És mivel pont erre a hétvégére esik, a lányokkal úgy döntöttünk, hogy az ünnepet megtisztelve ilyen témában fogunk most alkotni.

Mesy
Igazából, nagyon autentikus, hagyományos színvilágú lett a manikűröm, bár ez nem volt szándékos. Nem volt kedvem ismét a pasztell árnyalatokkal játszani és a kiszemelt sárga lakkot sem sikerült beszereznem... Essence szortiment frissítés, no comment. Szóval más irányba indultam, s ismét az egyszerűség sárga köves ösvényére léptem. A Mannától nyert BPS nyomdalemezzel nyomdáztam, a pöttydíszítés szerintem jól kiegészíti. 




Amiket használtam:
Rimmel Nail nurse Nail base&Top coat
Essence Colour&go - off to miami!
Essence the Gel - blue bubble di blue
Essence the Gel - wild white ways
BornPrettyStore lemez BP-67 

A többiek manikűrje:


Mesy




Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!