KÖRÖM° Mani-acs - Ruha inspirálta manikűr

Halihó lányok!


Az eheti téma szintén nagyon sokszínű és sokrétű, hisz bármit választhattunk, egy kedvenc darabot a saját szekrényünkből, egy-egy újdonságot a kifutókról vagy akár hírességek által viselt ruhakölteményeket.


Detti
Én Kirsten Dunst Golden Globe-on viselt ruháját választottam. Egyszerű, mégis látványos.


Ahogy a ruha, úgy a manikűr is igazán egyszerű lett. Mindössze fekete körömlakkot használtam hozzá és díszítőcsíkot. Még nem igazán tudok vele szépen dolgozni, így ez a manikűr sem teljesen úgy sikerült, ahogy akartam.




Amiket használtam:
Flormar - Black
díszítőcsík

Mesy
Én se saját ruhadarabot választottam, hanem a kifutók darabjait böngésztem át. Engem ez a Nubu darab inspirált. Egyszerű, de mégis van benne valami különleges.

a kép forrása
Mivel maga a ruha is eléggé egyszerű, így a manikűröm is ilyen lett. Fekete-fehér átmenetet készítettem a körömvégekre, majd egy kis sárgát pacsmagoltam fel jól lehúzott ecsettel.



Amiket használtam:
Rimmel Nail Nurse Nail base&Top coat
Essence the Gel - Wild White Ways
Catrice - Black To The Routes
Moyra No. 90

A többiek manikűrje:



Mesy és Detti

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!