KÖRÖM° Mani-acs - Grimm mesék

Halihó lányok!


Varázslatos világba vándorolunk ezen a héten. A Grimm testvérek hatalmas mennyiségű mesét gyűjtöttek össze és írtak meg, így bőven volt miből válogatnunk.

Mesy
Mivel nem tudtam csak egyet választani, úgy döntöttem, különböző mesék főbb ismertetőit alkotom meg a körmeimre. A Csipkerózsikából a rózsákat emeltem ki, a Kék fényű lámpásból pedig értelemszerűen a lámást magát. A középső ujjamra a Piroska és a farkas híresen hírhedt főgonosza került, míg a mutatóujjamra a Békakirályfi.




Detti

Sikerült Mesyvel kicsit hasonlót alkotnom, de csak egy kicsit. Ugyanis én is A békakirályt választottam, a manikűr alapjául. Mindig is szerettem a Grimm meséket, sokat néztük kiskorunkban a történetekről készült meséket és filmeket. Én egy lila alapra készítettem egy béka fejet és egy koronát, a szívecske amolyan jelképes dísz lett, amivel Henriket, a király szolgáját szerettem volna megemlíteni.. Először a hercegnő is tervben volt, de végül is nem került fel a körmeimre.


Mesy és Detti

Megosztás:

1 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!