SZEMÉLYES° A hónap favoritjai - #1. Január

Halihó lányok!

innen
Az új év beköszöntével úgy döntöttünk, hogy egy kis újítást eszközölünk a blog életében, a külső megújuláson kívül is. Éppen ezért egy új állandó rovatot hoztunk létre A hónap favoritjai néven. Személyes kedvenceinket, új mániáinkat fogjuk megosztani veletek minden hó utolsó/következő hó első napján. Reméljük, hogy nektek is olyan élvezetes lesz olvasni, mint nekünk megírni.

Mesy
Kedvenc olvasnivaló -  Januárban nem olvastam annyit, amennyit szerettem volna, de így is lett kedvencem. Hawthornetól A skarlát betű már régóta tervezett volt és egyáltalán nem bántam meg, hogy megvettem. Hamarosan olvashattok róla véleményt is. Ezen kívül mindenképpen megemlíteném Old Xian 19 Days című manhua-ját. Már tavaly is olvasgattam, de a januári fejezetek nagyon jók lettek és úgy döntöttem, muszáj leszek feleleveníteni az elejétől az egészet.  


Kedvenc néznivaló - Nem igazán néztem filmet, vagy csak keveset, ellenben sorozatot igen. Egyszerűen imádtam az Oh My Venus-t, dorama fanoknak KÖ-TE-LE-ZŐ! So Ji-Sub forever! Sokkal komolyabb és parább a Zoo, amit két nap alatt daráltam végig és ha minden igaz idén jön a 2.évad. Úgy legyen! A filmek közül egyedül a Commitment említésre méltó, bár róla már írtam (ITT). 


Kedvenc hallgatni-való - Természetesen az ázsiai vonal itt is megvan. Sok év hanyagolás után újra felfedeztem magamnak a BigBang-at és annyira jó újra hallgatni őket! Legalább ezerszer játszottam le januárban a Loser-t, a többi számuk mellett és millió másik mellett persze, de ez lett a favorit.


Kedvenc játék - A januárt a Fallout 4 uralta nálam. Eszméletlen jó az egész sztori és a felépítése, nem hiába Bethesda-s, kegyetlenül bele lehet kockulni, erre bizonyíték, hogy Norbi is ráfüggött, pedig ő inkább a fantasy-kaland vonalat képviseli és teljesen FPS ellenes. Bár ez sem teljesen FPS, mindegy.

„Times have changed, And we've often rewound the clock, Since the Puritans got a shock, When they landed on Plymouth Rock.” /Cole Porter: Anything Goes/
Kedvenc ruhadarab - Még november végén kinéztem magamnak egy sapkát az F&F-nél a férfi részlegen. Erősen sugalltam a családomnak, hogy szeretném a fa alatt tudni, de mégsem kaptam meg. Két hete majdnem megvettem, de végül mégsem jött velem haza. Aztán egy héttel ezelőtt a Tescoban vásárolva megláttam, hogy féláron van, így azonnal behajítottam a kosárba. Puha, meleg és cseppet sem férfias. Imádom.
a sapka a lényeg nem a fejem ^_^
Detti
Most kezdjük a blogon a havi kedvencek sorozatot ahogy láthatjátok. Nagyon örülök neki, hogy bele kezdtünk ebbe a sorozatba, szerintem egy jó indulása annak, hogy rendezetten lássátok az aktuális kedvenceinkez.

Kedvenc olvasnivaló - Én is csak két könyvet tudtam elolvasni végül januárba, de ez a két könyv nekem tökéletesen megfelelt.
Az első legyen mondjuk Sarah Raasch-tól a Hó, mint hamu egy olyan jól sikerült fantasy lett, amilyet már régen olvastam. Nagyon élvezem az olvasását, végig fenntartotta az érdeklődésemet és a világ amit elképzeltem valami fantasztikus!
A másik kedvencem pedig Paula Hawkins-tól A lány a vonaton pedig egy igaz krimibe sikeredett, de mégis más mint a többi. Szeretem a krimiket, mert egy jól megírt krimi fenntartja végig az érdeklődésem és ami még jobb, epekedve várom a végét, amikor kiderül ki volt a gyilkos. Ennél a konyvnél az volt a legjobb, hogy tényleg másra gondoltam mint az író, egyszer se jutott el az agyamig mint ahogy a főhősnek se. Pedig vannak apró jelek, a végén bele gondol az enber, de akkor amikor olvass mégse. Nagyon nagyon jóra sikerült regény.


Kedvenc néznivaló - Nem sok mindent sikerült végignéznem, szerintem túlvállaltam magam, mert hónap elején iszonyat sok sorozatot és filmet megakartam nézni. Nos sorozatból több sikerült, mint filmből, így kedvencek terén 2-1 lett az arány a sorozatok javára.
Filmből igazából csak ezt az egyet néztük A kezdőt Gergővel, ezért nincs viszonyítási alapom, de nekem nagyon tetszett. Megvolt benne a kellő humor faktor és a kellő érzelem is. Laza, könnyed egy sztori volt.
Sorozatokból kettőt is kiemelnék, mert mindkettő nagyon szuper. A Shanarra A jövő krónikáját most kezdtem el a hónapban, eddig nagyon nagy kedvenc, régen néztem már ilyen fantasyt. A The walking dead-nek már a 6 évadjánál járok és waaaaa egyre izgalmasabb!!! Nem találok szavakat, most fog folytatódni csak el ne rontsák xd


Kedvenc hallgatnivaló: Itt igazából csak egy számot emelnék ki a Halott Pénz - Darabokra törted a szívem című számát, ezt hallgatom mostanában a legtöbbet. Nem is tudom miért, de a refrén olyan jól át lett dolgozva, hogy nekem bejön. Hallgassátok meg és írjátok meg nektek tetszik e. Ezen kívül pedig az összes Punnany Massif szám jöhet, ők is a hónap sztárjai nálam legalábbis.


Kedvenc játék : Nekem az most nem igazán volt. Játszottam, hiszen vettünk két konzolt a géphez, de azok nem olyan mély benyomást keltő játékok voltak. Csak elfoglaltam magam.

Kedvenc ruhadarab: Most vettem három kötött felsőt a hónapban, úgyhogy ők lettek a kedvencek. Kettőt a New Yorker- be, egy F&F-est pedig a Hádába. Tervezek velük még a hideg időbe outfites bejegyzést is, csak legyen már egy kis jó idő is.

Nem jók már ilyenkor a fényviszonyok, úgyhogy nem fotóztam le magamon ha nem bánjátok 

Ez lett volna az első havi zárásunk. Reméljük tetszik nektek, mert mi nagyon élveztük végiggondolni a hónapot ebből a szempontból.

Mesy és Detti

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!