KÖRÖM° Addicts challenge - 5. Pink

Halihó lányok!


A kihívás már túlhaladt a középmezőnyön, lassan a végéhez közeledik. A mai napra egy színt kapunk, s ennek köszönhetően megannyi lehetőséget is.

Mesy
Nem vagyok rózsaszín lány. Ezt bárki megmondhatja, aki ismer, főleg a férjem, Ennek ellenére van néhány rózsás árnyalatú körömlakkom, így nem voltam teljesen elveszett ezzel a feladattal. Előbb semmi ötletem sem volt, tényleg zéró. Úgy döntöttem alszom rá egyet. És másnap, beütött a szikra! Mi lehetne pinkebb Pinkie Pie-nál?

Az elkészítésről nem akarok nagyon írni, kézzel festettem mindent, körömlakkokkal. A lufik nagyon bénák lettek, nem is értem, hogyan, viszont a szem egészen jól sikerült. Meglepően élvezetes volt elkészíteni és nem is tartott túl sokáig.



Detti
Én egy egyszerű ombre körmöt készítettem, nem tudtam túlgondolni a pink témát. Remélem nem bánjátok, nekem tetszik szerintem jól sikerült.



Mesy és Detti

Megosztás:

3 megjegyzés

  1. Szépek lettek! Nekem leginkább a szem tetszik, hihetetlenül jól megrajzoltad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Nekem is a szem tetszik leginkább :)

      Törlés
  2. Mindkettő nagyon jó lett, de a Mesyénél kilengett a cukiságfaktorom! :)

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!