KÖRÖM° Mani-acs - Zene inspirálta manikűr

Halihó lányok!


A Mani-acs mai témája nagyon izgalmas lesz, hisz mindenki egy saját maga által kiválasztott zenét fog manikűrbe átdolgozni. Az ilyen feladatok mindig nagyon érdekesek és összetettek, hiszen ezáltal megismerhetjük az adott személy stílusát és zenei érdeklődését is.

Mesy
Szinte azonnal tudtam, hogy mit fogok választani. Aki ismer, tudja, hogy rock-metál vonalon mozgok leginkább, de mégis, a k-popnak sikerült helyet bérelnie a szívemben. A nyugati popkultúra nekem unalmas és egysíkú, egyáltalán nem mozgat meg. De ezeket a srácokat imádom!

Nem a zene, hanem a klip ihletett meg, a számomra jelentős motívumokat szedtem ki belőle. Eszembe jutott, hogy van nekem arany-és ezüstfóliám, amiket még nem is használtam eddig. Nem lett éppen olyan, amilyet szerettem volna,de legközelebb majd jobb lesz. A "no music"-fej kicsit darabos lett, de már nem volt kedvem újat készíteni. 




Felhasznált lakkok:
Rimmel Nail nurse Nail base&Top coat
Catrice - Black To The Routes
Essence theGel - wild white ways
Essence Colour&Go - flashy pumpkin
China Glaze - Red satin
CR ezüst
Need me Paris 34
ezüstfólia

Detti frissíti a posztot, ha elkészül a manikűrrel.


Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!