KÖRÖM° Addicts challenge - 7. Cute things

Halihó lányok!


Az utolsó előtti téma nagyon édes és imádni való. Az "aranyos dolgok" elég tág fogalom és talán az a legjobb benne, hogy mindenkinek más jut eszébe róla.

Mesy
Nálam a cukiságok néha nem teljesen azt jelentik, mint az átlag lányoknak (mint például a baba Etrigan), de hát én már csak ilyen vagyok. Viszont amikor elkezdtem gondolkodni megfelelő témán, akkor azonnal beugrott Om nom. Szerettem a játékot és tényleg annyira édes ez a kis béka(?). Lehetetlen ellenállni neki.
innen
 Egy körmömre került Om nom, amit előzőleg matricaként készítettem el. A többi körmömre neon glitterek kerültek, mindez nude alapra. Egyszerű kis manikűr lett, de szerintem egész aranyos. Sajnos csak lámpás képeket tudtam csinálni, mert már sötét volt, mire elkészültem vele.



Felhasznált lakkok:
Rimmel Nail nurse Nail base&Top coat
Avon Hollywood - Drive in beige
Essence the Gel - Wild White Ways
Catrice - Black To Routes
dor 61
Claire's - Dizzy

A többiek cuki manikűrje:



Mesy

Megosztás:

3 megjegyzés

  1. Cikia lett. :D Tetszik, hogy ilyen színes. :)

    VálaszTörlés
  2. Játszani nem játszom, de amúgy imádom ezt a figurát! FBre is le van töltve matricának és előszeretettel használom. :D Tényleg cuki lett a mani.

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!