Horoszkóp kihívás - Rák


Halihó lányok!

A kihívás negyedik fordulójához értünk, a mai feladat a rák jegy megalkotása.

Detti

A táblázat alapján készítettem el a manikűrt, most nem olvastam bele a könyvbe. Eléggé a tenger, a víz ábrázolására fektettem a hangsúlyt. Gyűrűs ujjamon szokásos módon a jelet rajzoltam fel, de most fehérrel. A középső ujjamon a tenger hullámait festettem fel, a mutató ujjamra pedig egy egyszerű ombre került. Az alap körömlakk Mesy keveréke. Nem tudom behatárolni, gyöngyház is és kék is egyben. Kis cuki.








Mesy


Az én manikűröm a kékek és a gyöngyház szín köré épült. Végre felavattam a gyöngyház Rapsodi lakkot, erre a témára tartogattam. A mutató ujjamra került egy hullámot szimbolizáló minta, remélem felismerhető. A gyűrűs ujjamra pedig a jel, ez már állandó lesz így szerintem. Nekem tetszik, kicsit tavaszias hatású avilágos színek miatt.
Használt lakkok:
QY 209
Boulévard kék lakk
Rapsodi 18
Miss Sporty Nail Tip Whitener
Lovely fekete



Nézzétek meg a többiek alkotásait is:

puszi, Mesy ésDetti :)

Megosztás:

4 megjegyzés

  1. ezt még bőven gyakorolni kellene...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönjük drága nagytudású névtelen! esetleg ha te is megcsillogtatnád a tudományodat valamikor! Ja, hogy nincs neked olyan? Akkor meg ne gyere ide trollkodni!!

      Törlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!