Ingrid Cosmetics -Nail Polish TESZT!!

Sziasztok lányok!!

Körömfestős kedvemben voltam ma, úgyhogy arra gondoltam, tesztelem az egyik nem rég vásárolt körömlakkunkat. Erről szeretnék írni nektek egy kicsit.
Nagyon tetszik ez a körömlakk, nekem olyan karamell színű, meg is kívántam tőle az édességet. Az Ingrid Cosmeticstől ez az első termékünk, a 8-as számú körömlakk. Én még nem is hallottam róla, nem nagyon tudom milyen termékei vannak, de ez a körömlakk nekem nagyon elnyerte a tetszésem. 
A körömlakk tesztelés mellett, kipróbáltam egy számunkra új körömdíszítő csomagot is. Vagyis az egyik díszt belőle, a rombusz alakú kis lapocskákat. Van nekünk ebből a szettből egy ezüst változat is, tetszik nekünk nagyon. Egyébként ez a csomag az Essence nail art decoration kit arany színű változata. Elég fényes lett a kép, de ez a kövek miatt is van, mert elég fényesek.

Visszatérve magára a körömlakkra. Alapnak az Essence nail art - 14 Glowing in the dark topper fedőlakkját használtam, majd persze fedőlakknak is. Már fogyóban van ezért megszenvedtem vele rendesen. Az Ingrid lakkot két rétegben kentem fel. Ha vastagon kenjük egy réteg is elég, de én inkább biztosra mentem. Végezetül három ujjamra tettem az Essence díszítő lapjaiból, hogy egy kicsit feldobjam az összképet. Középen kicsit elcsúszott, de ez az én bénaságomnak tudható be.




A száradása átlagos, ha kettőben kenjük fel, de ha egy vastagot kenünk, akkor sokkal tovább tart a száradás. Nekem tetszik a színe és elég tartósnak találom. Elnyerte a tetszésem, sokat fogom használni.
Remélem tetszett nektek! Igyekszem többször jelentkezni :)

Puszi Detti :)


Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!