Disney hercegnős kihívás - Jázmin

Halihó lányok!

Még februárban jelentkeztünk Thimmykenél a Disney kihívásra, amit ő indított. Nagyon ötletes kihívás, megtetszett nekünk és már igazán vártuk, hogy elkezdődjön. Az első kihívás Jázmin megalkotása.
Detti
Már tényleg nagyon vártam a kihívást.Érdekesnek találtam. Szeretem a Disney meséket ezért is tetszik annyira. Én nem csak Jázmint próbáltam megalkotni, hanem a hozzá kapcsolódó dolgokat is. Szóval a kisujjamra a jazmine virágot festettem fel, a gyűrűsujjamra Dzsinit, a középső ujjamra Jázmint megalkotva egy nyakláncot, a mutatóujjamra pedig a tigrisét próbáltam megalkotni. 
Remélem rá lehet jönni. :)



Mesy
Próbáltam egyszerűen és lényegre törően megoldani a feladatot. A középső-és gyűrűs ujjamon a szikrázó sivatagi homokot ábrázoltam, több, kevesebb sikerrel. A többi körmömet kékre festettem. Agrabáról nekem a gazdagság és a pompa jut eszembe, így a mutató ujjamra sok-sok strasszkő került, erre utalva.




Reméljük tetszik nektek!

Puszi Mesy és Detti :)

Megosztás:

5 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!