TESZT° Rapsodi gyöngyház

Halihó lányok!


A második Rapsodi lakkot szeretném most bemutatni nektek, az elsőről itt olvashattok. Egy gyönyörű gyönygyház szín lakkról van szó, amit majdnem unalmasnak könyveltem el. De csak majdnem.
Sajnálom, hogy húzódik a tesztek emutatása, de a kihívások miatt mindig foglaltak a körmeim.
Az üveg és az ecset paraméterei megegyeznek az előzővel: szögletes, átlátszó üveg, rövid és keskeny ecset. Az üvegcse 11 ml lakkot tartalmaz.



Az állaga közepesen folyós, szépen terül, de ha sokat viszünk fel, akkor befolyik a köröm mellé. 
A színe nehezen meghatározható. Ugye írtam, hogy majdnem unalmasnak gondoltam, de mekkorát tévedtem. Az üvegben kissé rózsás beütésű ezüst, bár nem mindig mutatkozik meg. Nagyon apró ezüst csillámokkal van tele, amitől gyönyörű a fénye. Felkenve már inkább fehéraranynak mondanám, de így is felsejlik bizonyos fényviszonyok között a rózsás árnyalat. Egyszóval káprázatos.

A középső-és gyűrűs ujjamon 1 réteg nude lakk is került alá, puszta kíváncsiságól, hogy fokozza e a fedését vagy mégsem.
egy réteg
két réteg
három réteg
matt fedőlakkal
Gyorsan szárad, és a tartósságra sincs panaszom, az előzővel megegyezően ez is írja 3-4 napig a körmökön, bár ez körömfajtától is függ.
Nagyon megszerettem ezt a lakkot, tipikusan 'minden helyzeten megállja a helyét' lakk, hiszen nem feltűnő, mégis szép és csillogó.

Ti szeretitek a gyöngyházas lakkokat?
puszi, Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!