GLNP - Matróz

Halihó lányok!

Gyorsan eltelt ez a két hét, tehát most újabb témával jelentkezünk. A mai pedig fiatalos, matrózos lesz.

Nem akartam szokványos matróz körmöket csinálni, ezért nem vasmacskát festettem. Inkább a kormánykerék és az iránytű mellett döntöttem. 
AMivel a hajós, matrózos téma általános színei a kék a fehér és a piros, ezért én is ezeket használtam. A minták mellé két körmömre half moon manikűrt készítettem, ezzel is feldobva az összhatást. 


Használt lakkok:
Miss Sporty Nail Ti Whitener
OPI - Blue It Out Of Proportion
Needme karácsonypiros lakk
Essence Breaking Dawn - Piece of forever

A képek sajnos vakusak, elég komor az időjárás mostanában.




Nagyon szerettem ezeket a mintákat, fogok még ezzel kísérletezni.

puszi, Mesy

Megosztás:

2 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!