15.napos kihívás - Disney

Halihó lányok!

A kihívás egyik legizgibb feladatához érkeztünk, a Disney mesék inspirálta körmökhöz.
Detti
Szeretem a Disney meséket, az egyik kedvencem a 101 kiskutya, láttam az összes részt. Ezért is döntöttem emellett. Az elkészítése nagyon egyszerű volt, fehér alapra fekete foltokat pöttyöztem és két körmömre még nyakörvet is készítettem. A kisujjamon azért maradt fehér, mert a filmben az egyik kölyök fehér volt. Nekem tetszik.

Használt lakkok:
Lovely fekete
Miss Sporty Nail Tip Whitener
QY 209
Feicai 67
dor 39


Mesy
Van olyan ember, aki nem szereti a Disneyt? Szerintem nincs. Én imádom, az összeset, meg is van a párom külső vinyóján 2008-al bezárólag az összes Disney film. Nagyon sok helyet foglal. Rettentő nehéz volt választanom, de végül az Alice Csodaországban mellett döntöttem. Szeretem a mesét és a filmet is (a Tim Burton félét). Próbáltam jól megfogni a lényeget, hogy ha bárki ránéz, akkor tényleg az Alice jusson eszébe. Remélem, sikerült.

Felhasznált lakkok:
Miss Sporty Nail Tip Whitener
Rose nail 012 
dor 61
QY 209
NYC Prince street
Lovely fekete
piros Aden lakk 

A Rose nail és a dor lakk szerepelt a vásárolgatásos posztban, tehát így fel is lettek avatva. A "kártya" körmök kissé elszíneződtek, amikor anya haját befestettem. Kesztyűn keresztül megfogta a körmöm.(no comment) 


Remélem, tetszettek az alkotásaink és ne felejtsétek el megnézni a lányok körmeit sem:
puszi, Mesy és Detti :)

Megosztás:

8 megjegyzés

  1. A 101 kiskutyán és is sokat gondolkodtam, az Alice meg eszembe sem jutott, sőőőt egyáltalán nem jutott volna eszembe szerintem semmilyen témánál, pedig imádom :D Klassz lett mindkettő :D

    VálaszTörlés
  2. Hű mind kettő jó lett, nekem egyből mind kettőről a választott mesék jutottak eszembe!
    Csak az tévesztheti el, aki nem ismeri a Disney féle meséket, Disney nagy legenda, az ő meséin nőttem fel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek örülök :) Én is ezeken a meséken nőttem fel és még most is szívesen megnézem mindet :)

      Törlés
    2. Ne is mond! Engem nem érdekel, hogy 23 vagyok, ami jó az jó! :))))

      Törlés
  3. Nagyon jó csajok. Ötletes és cuki :)

    VálaszTörlés
  4. Mind a kettőtöké nagyon tetszik, a Csodaország eszembe se volt :)

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!