Vichy tapasztalatok

Halihó lányok!

Kissé el vagyok maradva a tesztekkel, de most már belehúzok, ígérem.
A szülinapi Pixiboxból származó Vichy termékekről írnék pár szót, véleményt, tapasztalatot.


VICHY Purete Thermale 3in1 nyugtató micellás arctisztító
Pont jókor kaptam meg, mert már elfogyott az arctisztító kendőm. Nagyon kíváncsi voltam, hogy mit tud egy micellás arctisztító, hiszen a csapból is ez folyik. A leírása szerint őrnyugtató hatású, gyengéd, érzékeny bőrre és szemre is használható. 
Az esti arctisztítás során szoktam használni, mióta megvan minden nap, ez látszik is rajta, már csak a fele van meg. Sminklemosásra is ezt használom és rendesen teljesít ezen a téren. Arclemosóként is hatásos, sokkal jobban teljesít, mint az eddig használt termékek, legyen az tonik vagy kendő. 
Valóban nem irritálja szemet, nálam ez különösen fontos, mivel elég érzékeny vagyok ilyen téren. (még a kontaktlencsét sem bírom)
Összességében csak jót tudok róla mondani, és megfontolom, hogy újra megvegyem, bár nekem kicsit húzós az ára.

Nagyon érdekes cucc. A leírás szerint ásványokban gazdag, nyugtatja és erősíti az arcbőrt. Gondoltam, jól  hangzik, adjunk neki egy esélyt. 
Azrail is írt róla, és Katy is megemlítette már egy videójában, az én véleményem sem sokban különbözik az övéktől. 
Nagyon furcsa és vicces élmény az, amikor szembe fújod magad vízzel. Ajánlom mindenkinek, hogy egyszer próbálja ki. A párom kinevetett miatta. De most nem is ez a fontos. Lehet, hogy túl nagy elvárásaim voltak ezzel a termékkel kapcsolatban, mondván, Vichy, nem gyárt haszontalan cuccot. De valójában a felfrissítő érzés mellett semmi sem történt. A bőröm minősége nem változott meg tőle. 
Szóval összességében nem dobtam tőle hátast, arcfrissítőnek majd elhasználom, de biztos hogy nem fogom újravenni.

Vichy Ideália Life Serum
Hét darab 1,5 ml-es csomagocskát kaptunk, ami így pontosan egy heti arckrémnek felel meg. Azt írják róla, hogy a mindennapi élet által igénybevett arcbőrre való. Szérum az ideális arcbőrért. Az arcszín azonnal egyenletesnek és sugárzónak látszik, a bőr textúrája finomabb, az arcvonások kipihentnek tűnnek.
Nagyon sok jóval kecsegtet a reklámszöveg hiszen ez alapján bárki szívesen kipróbálná ezt az arckrémet. 

Az első ami feltűnt, hogy rózsaszín mikrocsillámokat tartalmaz és nagyon kellemes az illata. Nekem elég gyorsan beszívódott a bőrömbe, nem hagyott maga után ragacsos érzést. Egész napra puha és hidratált volt az arcom. Azt nem tudom megmondani, hogy sugárzóbb lett e az arcszínem, de valóban egyenletesebbnek tűntA homlokom szokott problémásabb lenni, volt is rajta egy apró pati, de amint elkezdtem használni a szérumot hamar eltűnt.
Tényleg jogos a nagy felhajtás körülötte, mert egy iszonyatjó termék és ezért szerintem meg is éri az árát. Szeretnék majd szert tenni egyre a jövőben.   

Ti használtok valamilyen Vichy terméket? Mi a véleményetek róla?
puszi, Mesy

Megosztás:

4 megjegyzés

  1. Ó, hát köszönöm szépen az említést! A szérumot még nem próbáltam, de nagyon bztatóakat írsz róla :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen :) Tényleg jó, érdemes kipróbálni.

      Törlés
  2. A szérum volt eddig a legjobb benne, bár a vizet még nem próbáltam mert még mindig az Yves Rocher arclemosómat használom, de decemberbe már én is elkezdem használni a micellás vizet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsian várom majd a véleményedet róla :)

      Törlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!