Adventi ötletelgetés

Halihó lányok!


Csak úgy rohan az időm hamarosan vége a novembernek, kezdődik az Adventi időszak. De én már tűkön ülök és mivel már napokon belül elkezdődnek a karácsonyi vásárok, mondjuk Bécsben, akkor igazán nem nézhetnek hülyének azért, mert elkezdem apránként feldíszíteni a házat. Ugye?
Nagyon sok blogon olvastam már adventi ötletelgetést,ezért én nem akarom ugyanezt megismételni, csak azokat szeretném megmutatni nektek, amelyek inspiráltak, amit meg fogok/szeretnék valósítani,  illetve ami már el is készült. 
Koszorúk/asztal- és ajtódíszek 

A Pinterest kifogyhatatlan tárháza az ötleteknek és inspirációknak. Nem szeretem a túl giccses, csicsás díszítést, még karácsonykor sem, igaz kicsit feszegetem  határaimat, de szerintem a lényeg az egységesség. Nekem ezek a képek tetszettek a legjobban:




Mint korábban írtam, már csinálgattam ezt-azt. Nem kell tömény karácsonyra gondolni, csak egy kis ünnepi hangulat.
Az idei főkoszorú. Azért fő, mert ez van az ebédlőasztalon, ezen kívül lesz még egy az emeleti előszobába is. De azzal még nem készültem el. Az ideit nagyon egyszerűre terveztem, koszorúalap, borostyán, néhány dísz és a gyertyák. A díszeket majd csak december elején fogom rárakni, de szerintem így magában is nagyon jól mutat.

Csináltam néhány csillámos tobozt is, egyszerű, mégis látványos és nem utolsósorban olcsó díszítés.


Detti felturbózta az őszi asztaldíszt néhány tobozzal és karácsonyfadísszel. Majd kerül egy nagy gyertya is a közepébe.

És végül az ajtódísz. Egyszerű, kevés díszítéssel. Itt használtam fel a csillámos tobozok nagy részét. A koszorúalapot is én csináltam vadszőlő indákból. 


Adventi naptár
Már gyerekkorom óta nem veszünk adventi naptárat. Bár ebben az is közrejátszhat, hogy négyen vagyunk testvérek, így mindenkinek venni kellett volna eget-egyet. Na szóval, úgy gondoltam, hogy idén azért is lesz, és én fogom megcsinálni. Még csak ötletelgetek, inspirációkat gyűjtök, nincs kiforrott tervem. Ezek a kedvenc képeim:
visszaszámlálás
Ezek közül a második és az utolsó a kedvencem. Az utolsó nagyon ötletes: különböző formákat kivágunk csomagolópapírból vagy sütőpapírból, megtöltjük apróságokkal és összevarrjuk.


A képek a sajátomon kívül a Pinterestről származnak!
Ti készültök már az ünnepekre? Elkezdtétek már a díszítést?
puszi, Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!