15 napos kihívás - 3D

Halihó lányok!

Az 13. kihíváshoz érkeztünk, és a feladat elég tág határt szab a kreativitásnak és képzelőerőnek. Lássunk neki!
Mesy
Nem akartam túlzásba esni, pedig megfordult a fejemben, hogy strasszkövekkel kirakott körmöket fogok csinálni, de letettem róla. Egészen ősziesre sikerült ez a manikűröm, nem is tudom hogy miért nem használom gyakrabban ezt a lakkot (Need me 30). Még régebben vásároltam össze sokféle csillámport, követ és kaviárgyöngyöt így volt miből választani. A szívecskéset, ami a körmeimen van a párom választotta. Jó szeme van hozzá ugye?





Detti
Én teljesen más körmöt csináltam, mint Mesy. Nem akartam túl bonyolultat, ezért kaviárgyöngyöket használtam. Először használok ilyet, nem lett a legprofibb, de azért elmegy. A gyöngyök alá alapnak fehér lakkot kentem, a többi körmömet pedig egy korallos narancsos színnel festettem ki.




Lessétek meg a többiek alkotásait is:

puszi, Mesy és Detti

Megosztás:

3 megjegyzés

  1. Mesy nagyon jó lett a manid, tényleg jók rajta azok a szívek, úgyhogy gratula a Párod szeméhez :)
    Detti a tiéd is tetszik, még nem próbáltam kaviár manit :)

    VálaszTörlés
  2. Tetdzik mindkét 3D hatás :D Szerintem elég kreatív így is mindkettő :)

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!