Manikűrvadászat

Halihó lányok!


Én is jelentkeztem a manikűrvadászatra, a legutóbbit sajnos lekéstem, de ezt semmiképp nem akartam kihagyni. Nagyon izgatott voltam, hogy kitől kell majd inspirálódnom, és be kell valljam, nem csalódtam. Petra munkái közt kellett csemegéznem, olyan sok szép körmöt láttam, hogy alig tudtam választani. De végül sikerült.

A választott manikűr nagyon egyszerű, de feltűnő és nagyon megszerettem a körmeimen. Nem teljesen olyan, mint az eredeti, egy kicsit variáltam a színekkel, de azért eléggé hasonlítanak.
Az eredeti
Használt lakkok:
Essence Breaking Dawn - Piece of Forever
Lovely fekete
NYC - Prince street
QY 209
QY 216
Szerintem nagyon jól hordható manikűr, más színösszeállításban is ki fogom majd próbálni. 
A képek sajnos vakusak, mert ebben a szörnyű időben nem lehet normálisan fotózni.



Ne felejtsétek el megnézni a többiek alkotásait!


puszi, Mesy

Megosztás:

16 megjegyzés

  1. nagyon egyszerű, de mutatós manikűr :) Tetszik.

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép lett!!! igazán elegáns :)

    VálaszTörlés
  3. Remélem nem haragszol meg de nekem elsőre egy szálkás haltest ugrott be róla. :D Lehet túl élénk a fantáziám. :D Egyébként ügyes vagy én ilyet sosem tudnék csinálni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet van benne valami :) Majd csinálok egy olyat is, most adtál agy jó ötletet :)

      Törlés
  4. Nekem is a halas jutott első ránézésre eszembe :D, de nekem tetszik mert különleges :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor már muszáj lesz megcsinálnom a halszálkát :)

      Törlés
  5. Köszönöm szépen a dicséretet! :* Szerintem azért egyszerűbbnek látszik, mint amilyen, de csinike lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, köszi. Nekem nagyon megtetszett ez a minta :)

      Törlés
  6. Nagyon szép lett! tényleg egy egyszerű de annál hordhatóbb mégis mutatós manikűr! :) Nagyon jól mutatott volna még benne egy strasszkő. De így is tetszik! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Tényleg jól mutatott volna benne egy kő. Nekem eszembe sem jutott :)

      Törlés
  7. Nekem is nagyon tetszik, tök ügyesen megoldottad

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jók ezek a pávatollak! *.*

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!