Szalagtűzős ötletelés

Sziasztok lányok!

Most vagyok abban az időszakban, hogy utolsó éves gimnazista lettem és jön a szalagavatóm. Jövőhét szombaton lesz pontosabban. Tudjátok, hogy ilyenkor van egy hivatalos műsor, ami után az osztályok táncolnak. Nagyon várom a táncot, remélem tetszeni fog a közönségnek. Utána lesz egy keringő, amin én nem veszek részt. Nem tetszett ez a nyüzsgés ezért nem is akartam táncolni, na mindegy ebbe ne menjünk bele. A keringő nyitja meg az esti bált, amit nekünk utolsó éveseknek rendeznek. Arra gondoltam erről fogok nektek írni, pontosabban a ruha választásról, a haj, smink, köröm elképzelésekről. Szeretném megosztani veletek a nagyobb eseményeket, ezért jutott eszembe ez a bejegyzés is.


A ruhámat már megvettem, még cipőt kell hozzá vadászni. Úgy döntöttem, hogy a ruhámat nem veszem fel előre, tehát nem fogom megmutatni, csak a színét és próbáljátok meg elképzelni. Szalagavató után utólag oda fogok tenni egy képet, a végeredményről.
Annyit elárulok hogy vékony fekete selyem pántja lesz, és mell résznél olyan lesz mint a felső kép, a ruha többi része pedig olyan mint az alsó. Eredetileg a ruha pánt nélküli, de én megcsináltattam mert úgy elég veszélyes volt. :D

Cipőnek egy egyszerű fekete alkalmi cipőt szeretnék, amit később is feltudok venni a hivatalosabb alkalmakra. Ezekhez hasonlóra gondoltam, remélem találok az én macerás lábamra illőt.


Körömnek, Mesy Audrey Hepburn körmeit kértem, annyira tetszett, hogy muszáj olyannak lennie. Remélem nekem is jól fog mutatni.Egy kép, ha elfelejtettétek volna milyen.


Sminknek valami ütőset szeretnék, ami feltűnő, de mégsem kell félóránként kiszaladnom igazítani. Igazi elképzelésem még nincs, de szeretnék fekete tust és mögé valami hangsúlyos színt. Nem igazán tudom még, majd eldől.
Hajon sokat gondolkodtam és úgy döntöttem, hogy a bálra begöndöríttetem a hajam. Nem tudom hogy mit fogok még vele csinálni, de egy biztos, göndör lesz. Próbálok kicsit természetesebb tincseket készíteni nem azokat a nagy csigákat a fej köré. Nekem az olyan nem tetszik. A nagyobb hullámok jobban tetszenek, mint a kis aprók. Valami ilyesmire gondoltam, mint amilyen ezeken a képeken van.


Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés és a szalagavató után ígérem kiegészítem egy "végül ilyen lettem" képpel.
Puszi Detti :)


Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!