Őszi TAG

Halihó lányok!


Úgy döntöttünk ma csak egy egyszerű TAG bejegyzést írunk. Tudjuk mindenkin végig ment az őszi TAG de mi eddig kimaradtunk belőle, de nem baj most bepótoljuk.

Őszi TAG
1. Kedvenc dolog az őszben?

Detti - Szeretem hogy ennyi szín érvényesül ebben az évszakban, nagyon szép.
Mesy - Szeretem a lehulló levelek és az avar fanyarkás illatát és a gyönyörű színeket.

2. Kedvenc őszi italod?
Detti - Egyértelműen a tea. Általában zöld teát iszom, de egykét gyümölcsös is jöhet. Meg persze a kávé, cappuccion, de azok egész évben kedvencek.
Mesy - Tea, tea, tea minden mennyiségben! Ezenkívül előszeretettel fogyasztok forrócsokit és forralt bort, bár az inkább téli.
3. Milyen ízesítésű a kedvenc teád? 
Detti - Sima vagy citromos zöldtea és most az epres is a szívemhez nőtt.
Mesy - Jázminos zöld tea vagy sima Ceylon tea. A Pickwick -nek volt régebben egy válogatás doboza, amiben volt karamellás tea, azt imádtam! Kár, hogy már kivonták...
4. Kedvenc gyertyád,illatod? 
Detti - A narancsos, fahéjas illatokat szeretem ha gyertyát gyújtok, de füstölőnél szinte mindegy milyen.
Mesy - Ősszel-télen a fahéjas/almás/narancsos illatokat részesítem előnyben, de örök kedvencem a vanília. 
5. Kedvenc rúzs?
Detti - Nem használok most rúzst, inkább színezett ajakápolót szoktam. Nagyon kiszárad a szélben a szám, ezért muszáj.
Mesy - Én is inkább ajakápolót használok, de ha rúzsozok, akkor erős pinket vagy burgundit használok. 
6. Kedvenc hidratáló termék? 
Detti - Nívea, nekem bevált.
Mesy - Jelenleg az Avon hidratáló testpermetét használom, de a kedvencem az Avon vaníliás testápoló balzsama. Isteni az illata és jó puha lesz tőle a bőröm. 
7. Milyen színeket használsz a szemeiden? 
Detti - Az új türkizes Catrice szemfestéket szoktam használni (egyszerűen imádom) és hát a natúr színeket. Suliba nem viszem túlzásba.
Mesy - Ilyenkor kicsit erősebben festem magam, de általában a kedvem határozza meg a színt. Gyakran használok lilát, kéket és barnát is.
8. Kedvenc zene amit ősszel hallgatsz? 
Detti -    Hát én mostanában mindent hallgatok, de kiemelek pár kedvencet.


                                         


                                         


                                        

                                        
Az utolsót szoktam a legtöbbet, de egyébként nap estig sorolhatnám a kedvenceimet. Túl sok van most.
Mesy - Egy ideje Daniel Jang és az ázsiai zenék állandó vendégei a lejátszási listámnak, na meg a Nightwish Imaginaerum albuma.




9. Kedvenc film és sorozat amit ilyenkor nézel? 
Detti - Most a kedvenc sorozat a Sleepy Hollow, de csak mert a Pretty konkrétan szünetel, de amúgy az. Filmből kettő is van, a Felhőatlasz és a Titkos ablak. Mindkettő fura, elgondolkodtató és nagyon jó film. Imádom mindkettőt. 
Mesy - Nincsenek kimondottan évszakhoz kötve a sorozataim és a filmjeim, de így karácsonyhoz közeledve valahogy több ünnepi hangulatú és családi filmet nézek. (Vajon miért?? o.O)
10. Kedvenc könyv amit ősszel szeretsz olvasni? 
Detti - Nincs évszakokra bontva, hogy mit olvasok. Ami éppen jön, most Andrew Lucas Mcllroy-tól olvasom Az álmokon túl-t. Mesy ajánlotta, eddig nem sokra haladtam vele, mert nincs időm. De tetszik, ez is érdekes, azokat meg szeretem.
Mesy - Nekem sincs évszakhoz kötve, hogy mit olvasok. Jelenleg párhuzamosan 4 könyvet is olvasok, emellett egy blogregényt is.
11. Kedvenc őszi viselet? 
Detti - Szeretem felvenni néha a piros ballon kabátot, olyan jó belebújni és még a Fekete bokacipőm is kedvenc. Számomra, ez a kettő jelenti az igazi őszt.
Mesy - A szőrös hímzett mellényem a kedvencem ilyenkor. Már megvan pár éve, de elnyűhetetlen. Emellett a kék F&F-es kötött ruhám. 
12. Kedvenc őszi étel? 
Detti - Lasagne, sajtos makaróni, grillezett sajtos szendvics, tökös pite, tökös kenyér, répa süti, és még sorolhatnám. Imádom ezeket.
Mesy - Tökös és almás ételek a favoritok ilyenkor, és a levesek, amit amúgy nem nagyon szoktam enni. Emellett minden, amit Detti leírt.
13. Kedvenc helyed ilyenkor? 
Detti - Általában begubózom az ágyba és nézek vmi jó filmet vagy játszom a kutyákkal a kertben. De szeretek sétálni is, általában parkban ha már ilyen szép vörösbe öltöztek a fák.
Mesy - Az ágyban begubózva vagy a kertben. De szeretek beüli valahová meginni egy teát vagy egy cappucinot.
14. Szereted a sütőtököt? 
Detti - Igazából nem tudom. Régen utáltam, de ma már kívánom a sütőtökös sütiket. Ebben az évben ráveszem magam és újra megkóstolom, hátha.
Mesy - Oh, yes! I love it! Minden formában imádom. Én szoktattam rá a páromat is.
15. Ha meghívnának egy Halloween-buliba minek öltöznél? 
Dett - Úúúú, nagyon örülnék és tuti valami ijesztő lennék vagy egy dögös szuperhősnő. :D
Mesy - Szívesen lennék halott menyasszony, vagy vérfarkas
16. Mivel töltődsz fel ilyenkor?
Detti - Egy forró fürdővel és egy nagy bögre meleg teával. :)
Mesy - Meleg teával és édességgel. Tök fura, hogy ahogy hűvösödik az idő, egyre jobban kívánom az édességet.
17. Kedvenc őszi kiegészítőd? 
Detti - Sál, minden mennyiségben és fülbevaló.
Mesy - Sálak és szeretnék egy szép brosst venni.
18. Milyen sorozatokat nézel ősszel? 
Detti - Nagyon sokat. Már egyszer említettem, hogy függő vagyok, hát ez igaz. Este ismétlésként Jóbarátokat szoktam nézni, Mesyvel még nézünk Dr. Csontot, ma fejeztük be a Teen Wolfot, Holnap jön ki a The Originals és a Vámpírnaplók, nézek még Sleepy Hollowot és S.H.I.E.L.D.-et és Két pasi meg egy kicsit is. És még most fognak kijönni a folytatások. Szóval sok sorozatot nézek.
Mesy - Általában azokat, amiknek ősszel jön a következő évadja, most például HIMYM, Sleepy Hollow, S.H.I.E.L.D., de még csak most kezdődött le a szezon, lesz több is. Emellett a párommal animéket is nézünk. 
19. Nagy meleg pulcsi vagy vékony kabát? 
Detti - Mikor mi. Általában vékony kabát, de ha olyan a kedvem akkor pulcsi.
Mesy - Is-is, de inkább a pulcsi.
21. Előfordul hogy hordasz napszemüveget? 
Detti - Nem. Nyáron is elszoktam felejteni :D
Mesy - Sose hordok.
22. Mi az a három dolog ami azonnal beugrik ha az őszre gondolsz? 
Detti - 1. Tea 2. Forró fürdő 3. Színes falevelek
Mesy - Avarrugdosás, teázás, tökös pite
23. Kedvenc őszi gyümölcs? 
Detti - Alma, körte, szőlő, szilva. 
Mesy - Alma, körte, szőlő
24. Kedvenc őszi édesség/sütemény? 
Detti - Az előzőekben írtam, tökös pite, tökös kenyér, répa süti, meg igazából minden más. Minden sütit szeretek.
Mesy - Tökös, répás, almás sütik, piték ,lepények. Nem tudom, hogy ide tartozik e, de az almakompótot is szeretem.
25. Kedvenc őszi hónapod? 
Detti - Szeptember, az elején még nincs nagyon hideg. De szeretem a novembert is, mert akkor utána már jön a december.
Mesy - November, mert akkor van a szülinapom. Ez így kicsit beképzelten hangzik, tudom. A szeptembert azért szeretem, mert még vannak melegebb, nyárias napok.

Ezek lettek volna a mi válaszaink a híres hírhedt őszi TAG-re.
Ti már kitöltöttétek? 
puszi, Mesy és Detti :)

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!